6 - Б клас

Урок 04.02.22
Анімації в програмі PowerPoint

1. Опрацювати навчальний матеріал за посиланнями:

2. Опрацювати параграф 2.3
3. Виконати №4, с. 67-68
4. Результат надіслати на електронну пошту


Урок 28.01.22

 Шановні учні, на цьому уроці я вам пропоную розширити ваш кругозір і прийняти участь в конкурсі "Думай і дивись як фотограф". 

Це змагання для всіх, хто захоплюється фотографією, а також для тих, хто лише робить перші кроки до опанування цього дивовижного мистецтва, адже сучасні смартфони дозволяють кожному спробувати себе в ролі фотографа.

Виконуючи завдання конкурсу, ви познайомитеся з правилами композиції, дізнаєтеся, як зробити яскраві фото, побачите відомі фотороботи та дізнаєтеся цікаві факти про їх авторів.

Переможці будуть нагороджені дипломами І, ІІ та ІІІ ступенів, а решта отримає іменні сертифікати.

Інструкція:

1. Зайти на сторінку 

https://naurok.ua/start

2. Ввести наданий вчителем пароль (нижче біля вашого прізвища).

Якщо виникне запитання ввести пошту - натисніть "Зробити це пізніше"

3. Обрати конкурс "Думай і дивись як фотограф". 

4. Ознайомитися з правилами проходження та натиснути кнопку "Ознайомився..."

5. Перейти до виконання завдань.


Бажаю вам успіхів!)


Урок 17.12.21

Анімації в програмі PowerPoint
1. Опрацювати навчальний матеріал за посиланнями:



Урок 12.11

Додавання тексту до графічних зображень
1. Опрацювати навчальний матеріал за посиланнями:
2. Виконати малюнок
3. Надіслати документ або скриншот (фото) роботи на пошту

Урок 05.11

Багатошарові зображення
1. Створити новий документ Microsoft Word і підписати власним прізвищем та ім'ям
2. Побудувати зображення за зразком
3. Зберегти документ та надіслати його на електронну адресу eapanch008@gmail.com

Урок 29.10.21

Тема: Багатошарові зображення
1. Опрацювати навчальний матеріал за посиланням:
2. Виконати малюнок

3. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com, в темі листа вказати прізвище, ім'я та клас!!!!

Урок 13.10.21 
Тема: Операції над об'єктами та групами об'єктів
1. Опрацювати відео



Урок 08.10.21 
Тема: Побудова зображення з графічних примітивів
1. Повторити розділ 1
2. Виконати практичне завдання у Word. 3 малюнки за вибором


3. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com, в темі листа вказати прізвище, ім'я та клас!!!!


Урок 28.04 

 Опрацювати відео. Ознайомитися з цікавими винаходами з теми програмування






Урок 14.04/21.04 (2 уроки)

Вкладені алгоритмічні структури. Повторення
1. Опрацювати конспект і презентацію
2. На основі продемонстрованої блок-схеми складіть проект у середовищі Scratch
3. Сфотографувати результат і надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com


Урок 31.03 
Тема: Змінення значень властивостей

1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти гру Лабіринт в Blockly
3. Сфотографувати результат і надіслати на електронну пошту 
eapanch008@gmail.com

Урок 24.03.21 
Тема: Програмне опрацювання подій

1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти гру Пташка в Blockly
3. Сфотографувати результат і надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com

Урок 17.03.21 
Тема: Програмне опрацювання подій

1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти гру Черепашка в Blockly
3. Сфотографувати результат і надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com

Презентація 6 клас

Урок 20.01.21 
Тема: Ефекти зміни слайдів у презентаціях.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=DLBnpPNjF8M
2. Створити презентацію із 5 слайдів і додати ефекти зміни слайдів.
Теми:
1.Тварини-рекордсмени.
2. Найбільші пустелі
3. Водопади

3. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com

Урок 13.01.21 
Тема: Ефекти анімації, рух об'єктів в презентаціях.
1. Переглянути відео
2. За зразком створити власний космос.
3. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com



Секрети презентацій Стіва Джобса





Урок 07.10

Домашнє завдання

Урок 16.09

Урок 09.09.20



Графік робіт на період карантину:
Тема Алгоритми і Виконавці
18.03 Scrtаch Зірка
25.03 Scrtаch Лабіринт
8.04 Blockly Лабіринт
15.04 Blockly Черепашка
22.04 Blockly Пташка
28.04 Blockly Фільм

Урок 26.05.2020 - 6-Б

Урок 27.05.2020 - 6-А


Шановні учні, контрольна робота у вас у вигляді тесту. Нагадую:
- якщо відповіді позначені кружечками - 1 правильна відповідь;
- якщо відповіді позначені квадратами - декілька (2-4) правильних відповідей;
- якщо завдання "введіть слово" - вводити відповідь українською мовою (з великої чи маленької літери).
Бажаю успіхів!!!!!
Пройти тест за посиланням:
Контрольна робота 2 семестр
Тест буде відкритий до 21.00

Урок 12.05.2020 - 6-Б

Урок 13.05.2020 - 6-А

Тема: Комп'ютерна презентація (повторення)

План роботи
1. Повторити Розділ 2.
2. Дати відповіді на запитання 1-9 ст.78 усно.
3. Пригадайте: як додавати анімацію, створювати гіпепосилання в документі на інший слайд, як встановити перехід між слайдамми.

Урок 05.05.2020 - 6-Б

Урок 06.05.2020 - 6-А

Тема: Комп'ютерна графіка (повторення)

План роботи
1. Повторити Розділ 1.
2. Дати відповіді на запитання 1-9 ст.15 усно.

Урок 28.04.2020 - 6-Б

Урок 29.04.2020 - 6-А

Тема: Створення програмних об'єктів

План роботи
1. Повторити визначення: алгоритм, виконавці.
2. Виконати завдання "Фільм" за посиланням
Blocklygames

3. Сфотографувати найвищий ваш рівень проходження та надіслати на пошту: benzikea@gmail.com. 

В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.

Урок 21.04.2020 - 6-Б

Урок 22.04.2020 - 6-А

Тема: Створення програмних об'єктів

План роботи
1. Повторити визначення: алгоритм, виконавці.
2. Виконати завдання "Пташка" за посиланням
Ігри Вlockly

3. Сфотографувати найвищий ваш рівень проходження та надіслати на пошту: benzikea@gmail.com. 

В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.


Урок 14.04.2020 - 6-Б

Урок 15.04.2020 - 6-А

Тема: Створення програмних об'єктів

План роботи
1. Повторити визначення: алгоритм, виконавці.
2. Виконати завдання "Черепашка" за посиланням

Ігри Blockly

3. Сфотографувати найвищий ваш рівень проходження та надіслати на пошту: benzikea@gmail.com. 

В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.


Урок 07.04.2020 - 6-Б

Урок 08.04.2020 - 6-А

Тема: Створення програмних об'єктів

План роботи
1. Повторити визначення: алгоритм, виконавці.
2. Виконати завдання "Лабіринт" за посиланням

 Ігри Blockly

3. Сфотографувати найвищий ваш рівень проходження та надіслати на пошту: benzikea@gmail.com. 

В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.


Урок 24.03.2020 - 6-Б

Урок 25.03.2020 - 6-А


Тема: Створення програмних об'єктів

План роботи
1. Переглянути презентацію:

2. Виконати завдання за посиланням: Для учня

3. Сфотографувати та надіслати на пошту: benzikea@gmail.com. 

В ТЕМІ ЛИСТА ОБОВ'ЯЗКОВО ВКАЗАТИ КЛАС, ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ'Я.


Урок 17.03.2020 - 6-Б

Урок 18.03.2020 - 6-А


Тема: Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

План роботи
1. Опрацювати параграф 3.1
2. В зошит виписати основні поняття з теми:
- алгоритм;
- команда;
- вионавець;
- спрайт.
3. Виконати алгоритм за зразком у програмі Scrtаch (завантажита всановити цю програму можливо перейшовши до вклади Scrtаch на моєму блозі)
4. Сфотографувати результат виконання та надіслати на пошту: benzikea@gmail.com. 
В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.




Завдання на канікули!
Тренуємося будувати зображення з графічних примітивів за зразком.

Немає коментарів:

Дописати коментар