1. Опрацювати навчальний матеріал за посиланнями:
2. Опрацювати параграф 2.33. Виконати №4, с. 67-684. Результат надіслати на електронну пошту
Урок 28.01.22
Це змагання для всіх, хто захоплюється фотографією, а також для тих, хто лише робить перші кроки до опанування цього дивовижного мистецтва, адже сучасні смартфони дозволяють кожному спробувати себе в ролі фотографа.
Виконуючи завдання конкурсу, ви познайомитеся з правилами композиції, дізнаєтеся, як зробити яскраві фото, побачите відомі фотороботи та дізнаєтеся цікаві факти про їх авторів.
Переможці будуть нагороджені дипломами І, ІІ та ІІІ ступенів, а решта отримає іменні сертифікати.
Інструкція:
1. Зайти на сторінку
https://naurok.ua/start
2. Ввести наданий вчителем пароль (нижче біля вашого прізвища).
Якщо виникне запитання ввести пошту - натисніть "Зробити це пізніше"
3. Обрати конкурс "Думай і дивись як фотограф".
4. Ознайомитися з правилами проходження та натиснути кнопку "Ознайомився..."
5. Перейти до виконання завдань.
Бажаю вам успіхів!)
Урок 17.12.21
Анімації в програмі PowerPoint1. Опрацювати навчальний матеріал за посиланнями:
Урок 12.11
Урок 05.11
Тема: Багатошарові зображення1. Опрацювати навчальний матеріал за посиланням:2. Виконати малюнок(інструкція за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1FraVydG1FpAXEOBCizmKOf9gl0RAT3yu/edit?usp=sharing&ouid=105031595981026971717&rtpof=true&sd=true)3. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com, в темі листа вказати прізвище, ім'я та клас!!!!
Урок 13.10.21
Тема: Операції над об'єктами та групами об'єктів1. Опрацювати відео
Тема: Операції над об'єктами та групами об'єктів
Урок 08.10.21
Тема: Побудова зображення з графічних примітивів1. Повторити розділ 12. Виконати практичне завдання у Word. 3 малюнки за вибором3. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com, в темі листа вказати прізвище, ім'я та клас!!!!
Тема: Побудова зображення з графічних примітивів
Урок 28.04
Урок 14.04/21.04 (2 уроки)
Тема: Змінення значень властивостей
1. Повторити вивчений матеріал
2. Пройти гру Лабіринт в Blockly
3. Сфотографувати результат і надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com
Урок 24.03.21 Тема: Програмне опрацювання подій
1. Повторити вивчений матеріал3. Сфотографувати результат і надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com
Урок 17.03.21 Тема: Програмне опрацювання подій
1. Повторити вивчений матеріал3. Сфотографувати результат і надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com
Презентація 6 клас
Урок 20.01.21 Тема: Ефекти зміни слайдів у презентаціях.1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=DLBnpPNjF8M2. Створити презентацію із 5 слайдів і додати ефекти зміни слайдів.Теми:1.Тварини-рекордсмени.2. Найбільші пустелі3. Водопади
3. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com
Урок 13.01.21 Тема: Ефекти анімації, рух об'єктів в презентаціях.1. Переглянути відео2. За зразком створити власний космос.3. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com
Урок 07.10
Урок 16.09
Урок 09.09.20
Графік робіт на період карантину:
Тема Алгоритми і Виконавці
18.03 Scrtаch Зірка
25.03 Scrtаch Лабіринт
8.04 Blockly Лабіринт
15.04 Blockly Черепашка
22.04 Blockly Пташка
28.04 Blockly Фільм
25.03 Scrtаch Лабіринт
8.04 Blockly Лабіринт
15.04 Blockly Черепашка
22.04 Blockly Пташка
28.04 Blockly Фільм
Урок 26.05.2020 - 6-Б
Урок 27.05.2020 - 6-А
Шановні учні, контрольна робота у вас у вигляді тесту. Нагадую:
- якщо відповіді позначені кружечками - 1 правильна відповідь;
- якщо відповіді позначені квадратами - декілька (2-4) правильних відповідей;
- якщо завдання "введіть слово" - вводити відповідь українською мовою (з великої чи маленької літери).
Бажаю успіхів!!!!!
Урок 12.05.2020 - 6-Б
Урок 13.05.2020 - 6-А
Тема: Комп'ютерна презентація (повторення)
План роботи
1. Повторити Розділ 2.
2. Дати відповіді на запитання 1-9 ст.78 усно.
3. Пригадайте: як додавати анімацію, створювати гіпепосилання в документі на інший слайд, як встановити перехід між слайдамми.
2. Дати відповіді на запитання 1-9 ст.78 усно.
3. Пригадайте: як додавати анімацію, створювати гіпепосилання в документі на інший слайд, як встановити перехід між слайдамми.
Урок 05.05.2020 - 6-Б
Урок 06.05.2020 - 6-А
Тема: Комп'ютерна графіка (повторення)
План роботи
1. Повторити Розділ 1.
2. Дати відповіді на запитання 1-9 ст.15 усно.
2. Дати відповіді на запитання 1-9 ст.15 усно.
Урок 28.04.2020 - 6-Б
Урок 29.04.2020 - 6-А
Тема: Створення програмних об'єктів
План роботи
1. Повторити визначення: алгоритм, виконавці.
2. Виконати завдання "Фільм" за посиланням
Blocklygames
2. Виконати завдання "Фільм" за посиланням
Blocklygames
3. Сфотографувати найвищий ваш рівень проходження та надіслати на пошту: benzikea@gmail.com.
В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.
Урок 21.04.2020 - 6-Б
Урок 22.04.2020 - 6-А
Тема: Створення програмних об'єктів
План роботи
1. Повторити визначення: алгоритм, виконавці.
2. Виконати завдання "Пташка" за посиланням
Ігри Вlockly
2. Виконати завдання "Пташка" за посиланням
Ігри Вlockly
3. Сфотографувати найвищий ваш рівень проходження та надіслати на пошту: benzikea@gmail.com.
В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.
Урок 14.04.2020 - 6-Б
Урок 15.04.2020 - 6-А
Тема: Створення програмних об'єктів
План роботи
1. Повторити визначення: алгоритм, виконавці.
2. Виконати завдання "Черепашка" за посиланням
2. Виконати завдання "Черепашка" за посиланням
Ігри Blockly
3. Сфотографувати найвищий ваш рівень проходження та надіслати на пошту: benzikea@gmail.com.
В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.
Урок 07.04.2020 - 6-Б
Урок 08.04.2020 - 6-А
Тема: Створення програмних об'єктів
План роботи
1. Повторити визначення: алгоритм, виконавці.
2. Виконати завдання "Лабіринт" за посиланням
2. Виконати завдання "Лабіринт" за посиланням
Ігри Blockly
В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.
Урок 24.03.2020 - 6-Б
Урок 25.03.2020 - 6-А
Тема: Створення програмних об'єктів
План роботи
1. Переглянути презентацію:
2. Виконати завдання за посиланням: Для учня
В ТЕМІ ЛИСТА ОБОВ'ЯЗКОВО ВКАЗАТИ КЛАС, ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ'Я.
Урок 17.03.2020 - 6-Б
Урок 18.03.2020 - 6-А
Тема: Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
1. Опрацювати параграф 3.1
2. В зошит виписати основні поняття з теми:
- алгоритм;
- команда;
- вионавець;
- спрайт.
3. Виконати алгоритм за зразком у програмі Scrtаch (завантажита всановити цю програму можливо перейшовши до вклади Scrtаch на моєму блозі)
4. Сфотографувати результат виконання та надіслати на пошту: benzikea@gmail.com.
В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.
Завдання на канікули!
Немає коментарів:
Дописати коментар