8 - А/Б клас

Урок 03.02.22
Шановні учні, на цьому уроці я вам пропоную розширити ваш кругозір і прийняти участь в конкурсі "Думай і дивись як фотограф". 

Це змагання для всіх, хто захоплюється фотографією, а також для тих, хто лише робить перші кроки до опанування цього дивовижного мистецтва, адже сучасні смартфони дозволяють кожному спробувати себе в ролі фотографа.

Виконуючи завдання конкурсу, ви познайомитеся з правилами композиції, дізнаєтеся, як зробити яскраві фото, побачите відомі фотороботи та дізнаєтеся цікаві факти про їх авторів.

Переможці будуть нагороджені дипломами І, ІІ та ІІІ ступенів, а решта отримає іменні сертифікати.

Інструкція:

1. Зайти на сторінку 

https://naurok.ua/start

2. Ввести наданий вчителем пароль (паролі в групі Viber)

Якщо виникне запитання ввести пошту - натисніть "Зробити це пізніше"

3. Обрати конкурс "Думай і дивись як фотограф". 

4. Ознайомитися з правилами проходження та натиснути кнопку "Ознайомився..."

5. Перейти до виконання завдань.


Урок 27.01.22
Тема: Підключення додаткових модулів. Модуль math
1. Опрацювати презентацію.
2. Відкрити програму за посиланнямPython online
3. Реалізувати задачі в цій програмі

1.   Дано два невід’ємних числа і b.Знайти корінь квадратний із їх добутку

import math

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=math.sqrt(a*b)

print(c)

1.      Дано катети прямокутного трикутника і b. Знайти його гіпотенузу і периметр P.

 ; P=a+b+c

import math

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=math.hypot(a,b)

print(c)

3. Піднести число Х до ступеня Y використовуючи функцію pow(x,y) модуля math

Ввести число Х

Ввести число Y

Здійснити обрахунки

Вивести на екран

Надіслати результат (скріншоти) eapanch008@gmail.com


Урок 25.11.21

Реєстрація учнів

Інструктивна картка до уроку

Створити Google форму 

1.     Створити тест Google на тему запропоновану вчителем (10 запитань):

1. Материки і океани

2. Країни та столиці

3. Пустелі, водоспади, моря

4. Тварини-рекодсмени

2.     Додати запитання з різними типами відповідей

5.     Скопіювати посилання в спільний документ «Реєстрація учня»

Пройти тести однокласників.


Урок 18.11.21

Тема: Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо).

1. Переглянути навчальне відео

 https://www.youtube.com/watch?v=BJeGtREMIm0




Урок 11.11.21

Тема: Хмарні технології

1. Переглянути презентацію, виписати основні поняття.


2. Відкрити документ «Анкета 8 класу» та ввести свої дані.
3. Підготувати повідомлення на тему "Топ хмарних сховищ" та надіслати на пошту eapanch008@gmail.com

Урок 04.11.21 (8-А/8-Б) (2 уроки)

Тема:Вставка спеціальних символів

1. Виконати практичну роботу за зразком
Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com


Урок 28.10.21 (8-А/8-Б) (2 уроки)

Тема:Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі

1. Опрацювати навчальне відео

2. Набрати формули у Word
3. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com



Урок 23.09.21 

1.     Відомі величини переведіть в поки невідомі. Тобто 614 400 бітів переведіть в байти, далі байти в кілобайти, кілобайти в мегабайти і так всі відомі величини.



Пройти тест Тест Кодування

Урок 16.09.21

Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої.  Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання.

1. Опрацювати презентацію

2. Зробити конспект 



Урок 05.05.21 

Кодування та декодування інформації

1. Повторити означення кодування, декодування, біт, байт, 

2. Пройти тест Тест


Урок 28.04 (8-А) (2 уроки)

Узагальнення і систематизація знань з теми програмування

Пройти тестТест


Урок 21.04 (8-А) (2 уроки)

Події та обробники подій. Вікно повідомлення

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Записати  задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  eapanch008@gmail.com


Урок 31.03  (2 уроки)

    Інтерфейс користувача на мові  Python

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Записати  задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  eapanch008@gmail.com

Задача 1. Підключіть модуль  та створіть нове вікно з заголовком «Вікно №1». Розміри 500х700, зеленого кольору/

Задача 2. Створіть нове вікно жовтогарячого кольору (для визначення коду кольору використайте сайт https://www.colorschemer.com/color-picker/ чи скористайтесь малюнком нижче) з розмірами 100х100. Назвіть його «Маленьке вікно»


Урок 24.03 (8-А) (2 уроки)
Урок-практикум


1. Повторити вивчений матеріал
2. Опрацювати відео:

https://www.youtube.com/watch?v=qEYE_Kis2do&list=PLqrtuwUbDyeliqb9dT_CzX9nHulMveCLp&index=13
https://www.youtube.com/watch?v=P7FAAsUyo4w&list=PLqrtuwUbDyeliqb9dT_CzX9nHulMveCLp&index=10
https://www.youtube.com/watch?v=2LWEAS_bePQ&list=PLqrtuwUbDyeliqb9dT_CzX9nHulMveCLp&index=11

3. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com
Задача 1. Ввести два числа a та b. Потрібно до числа а додавати 1 кількість разів. Вивести на екран a
Задача 2. Ввести число a та b. Збільшувати це число у 2 рази, кількість разів b.
Щоразу виводити на екран
Задача 3. Користувач банку поклав на депозит 1000 грн на a кількість років. Відомо що, річний відсоток становить 25% . Порахувати скільки грошей користувач отримає в кінці терміну.

Урок 17.03.21 (2 уроки)

Тема: Цикл for
1. Опрацювати презентацію
2. Переглянути відео:
3. Записати  задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  eapanch008@gmail.com

Задача 1. Знайти суму чисел від a до b
Алгоритм роботи:
Ввести числа a та b
Присвоїти змінній сума значення 0
Умова – виконати повторення циклу в проміжку a,b за формулою сума=сума+крок

Задача 2. Дівчинка щодня купувала 8 цукерок. Кожен день вона купувала на одну цукерку більше. Скільки цукерок дівчинка купуватиме через 10 днів?

Урок 20.01.21 (2 уроки)
Тема: Лінійні програми. Введення та виведення даних.

1. Опрацювати презентацію

2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=R0TLiJKIXpc
3. Записати в робочий зошит задачу на мові програмування.
Приклад 
4. Задачі:

Задача 1. З клавіатури ввести своє імя потім прізвище та по батькові.

Вивести на екран все одним повідомленням додаючи слова «Шановний(а) ….. ми раді Вас зареєструвати в системі»

Алгоритм

1.     Вводимо своє ім’я

2.     Вводимо своє прізвище

3.     Вводимо своє по батькові

4.     Виводимо на екран все одним повідомленням додаючи слова «Шановний(а)  ….. ми раді Вас зареєструвати в системі»

Задача 2 «Кімната»

З клавіатури вводимо довжину та ширину кімнати. Знайти її периметр та площу

Алгоритм

1.    Вводимо довжину кімнати (ціле число)

2.    Вводимо ширину кімнати (ціле число)

3.    Присвоюємо змінній p формулу визначення периметра

4.    Присвоюємо змінній s формулу визначення площі

5.    Виводимо на екран повідомлення «Площа =значення»

6.    Виводимо на екран повідомлення «Периметр=значення»

Задача 3 «Вартість»

З клавіатури вводимо ціну за 1 кг яблук і груш. Вводимо вагу придбаних яблук і груш. Знайти вартість покупки (загальну вартість і вартість окремо груш і яблук)

Алгоритм роботи

1.     Вводимо ціну за 1 кг яблук та груш (ціле число)

2.     Вводимо вагу яблук та груш (дійсне число)

3.     Знаходимо вартість яблук та груш

4.     Знаходимо спільну вартість покупки

5.     Виводимо дані на екран

Задача 4. Програма «Учень»

Учень виконував уроки 3 години. З них x хв він використав на читання природознавства, y хв використав  на заповнення зошита , z хв використав  на вивчення слів з англійської мови. Весь інший час учень виконував приклади з математики. Скільки прикладів виконав учень, якщо на розв’язання одного прикладу він використовує 2 хвилини?

Підказка . Результат повинен бути цілим числом

5. Всі ці задачі ви будете створювати в класі 27.01.21

Урок 13.01.21
Тема: Поняття мови програмування

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Завантажити програму можна за посиланням Python
4.Переглянути відео 



5. Підготувати повідомлення на тему: «Топ 10 мов програмування». Результат пошукової роботи надіслати вчителеві eapanch008@gmail.com

Урок 13.01.21

Тема: Змінні. Прості типи даних  Python. Дії з типами даних

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Переглянути відео 



Урок 18.11.20

Інструктивна картка до уроку

«Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів»

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.


Алгоритм роботи

Завдання – Створити сайт-візитку визначного місця України

*    Визначення теми сайту

*    Визначення структури сайту та його окремих сторінок

*    Пошук інформації для сайту




1.     Відкрити Google Chrome

2.     Увійти в свій обліковий запис Google

3.     Відкрити сервіс Диск

4.     
Обрати команду Створити / Google сайти

5.     Обираємо макет сайту

6.    
Обираємо тему оформлення сайту

7.     Вводимо дані на головну сторінку

8.     Змінити зображення банера

9.     Форматуємо текстові дані


10.
Обираємо фон розділу

11. Додаємо ще один макет на головну сторінку  / вставляємо відео ролики з YouTube (за наявності )

12. Додаємо ще 2 сторінки (розташування та фотоальбом)

13. Вставляємо дані з  Google карти про Ваше визначне місце

14. Переходимо на стоірнку Фотоальбом/ обираємо Вставка / карусель зображень

15. Додаємо зображення (кількість на Ваш вибір)

16. Повертаємося на головну сторінку

17. Вставка / кнопки – створюємо посилання на сайт найближчого міста

18. Надаємо доступ вчителеві 

19. Вводимо електронну адресу вчителя

20.
Сайт автоматично зберігається на Вашому Диску Google


Теми практичної роботи

1.     Кам'янець-Подільський замок

2.     Замок Любарта в Луцьку

3.     Олеський замок

4.     Замок Паланок

5.     Підгорецький замок

6.     Острозький замок 

7.     Замок Шенборн

8.     Золочівський замок

9.     Хотинський замок


Урок 11.11.20

Інструктивна картка до уроку

Алгоритм роботи

Частина 1. Реєстрація учня та додавання його матеріалів

1.     Ввійти в свій обліковий запис Google

2.     Обрати сервіс Google диск

3.     Обрати Відкриті для мене/ документ «Реєстрація учня»

4.     Відповісти на запитання і додавати посилання на власні документи, які Ви виконаєте далі

5.     Створити папку в Google диску «Практична робота №5» (для збереження там Ваших документів)

Частина 2. Створити документ Google

1.     Створити в своїй папці документ Google на тему запропоновану вчителем:

1.     Блез Паскаль 

2.    Чарльз Беббідж 

4.     Августа Ада Лавлейс 

5.     Джордж  Буль 

6.     Джон фон Нейман

7.     Вільям Генрі (Біл) Гейтс (ІІІ) 

8.      Євгеній Касперський 

9.     Стівен Джобс   

10. Лінус  Торвальдс   

2.     Форматувати текстовий документ на Ваш вибір

3.     Текстовий документ повинен містити зображення та 1 сторінку текстової інформації 

Частина 3. Створити Google форму 

1.     Створити тест Google на тему запропоновану вчителем (10 запитань):

1. Материки і океани

2. Країни та столиці

3. Пустелі, водоспади, моря

4. Тварини-рекодсмени

2.     Додати запитання з різними типами відповідей

4.     Зберегти в папку «Практична робота №5»

5.     Скопіювати посилання в спільний документ «Реєстрація учня»

Частина 3. Створити Google форму 
Пройти тести однокласників.
Зберегти результати відповідей в папку «Практична робота №5»

Урок 04.11.20

Інструктивна картка до уроку №16

 «Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм»

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Середовище виконання : сервіси Google

Алгоритм роботи

Частина 1. Створення документів на Google диску

1.    Увійти в свій обліковий запис Google

2.    Обрати сервіс Диск

3.    На диску створити папку , назвавши своїм прізвищем та ім’ям

4.    Відкрити папку

5.     Створити документ Google

6.     Знайти в мережі Інтернет будь який вірш Т.Г.Шевченка і скопіювати його в текстовий документ

7.     Надати доступ вчителю eapanch008@gmail.com

 

8.     Частина 2. Посилання на Ваші документи

1.     Створити презентацію на два слайди

2.     Перший слайд титульний (назва презентації – Ваша улюблена тварина)

3.     Другий слайд – зображення тваринки

4.     Перейменувати презентацію , назвавши вашим прізвищем та ім’ям

5.     Скопіювати посилання для доступу до презентації

6.     Надіслати посилання за допомогою електронної пошти двом однокласникам (однокласник повинен додати ще один слайд з зображенням тваринки)

7.     Якщо Вам надіслали посилання на презентацію – додайте один слайд з зображенням тваринки, підписати слайд

8.     Надати доступ вчителю

Частина 3. Google  форми

1.     Створити Google форму

2.     Назвати своїм прізвищем та ім’ям

3.     Створити 8 запитань до Ваших однокласників

·        1 запитання – з варіантами відповіді

·        2 запитання – коротка відповідь

·        3 запитання – прапорці

·        4 запитання – спадний список

·        5 запитання – абзац

4.     В налаштуваннях обрати

·        Обмежити до однієї відповіді

·        Переглянути підсумкові діаграми

5.     Обираємо Надіслати та вводимо електронні адреси однокласників

6.     Чекаємо поки однокласники дадуть відповідь

7.     Результат Google форми -  Відповіді завантажити в форматі (.csv)

8.     Надіслати електронною поштою вчителеві

Урок 22.10.20

Тема: Хмарні технології

1. Переглянути презентацію, виписати основні поняття.


2. Відкрити документ «Анкета 8 класу» та ввести свої дані.
3. Підготувати повідомлення на тему "Топ хмарних сховищ" та надіслати на пошту eapanch008@gmail.com

Урок 07.10.20

Домашнє завдання

Урок 30.09

Домашнє завдання
1. Надіслати на пошту листівку про відпочинок eapanch008@gmail.com

«Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів.  Заповнюємо податкову декларацію»

Алгоритм роботи

1.     Відкрити PDF документ «Податкова система»

2.     Опрацювати інформацію

3.     Відкрити PDF документ «Податкова система (робочий зошит)

4.     Відповіді записати в робочий зошит

5.     Ознайомитися з декларацією


Практична робота

Алгоритм роботи

1.     Заповнити порівняльну характеристику складових частин ПК використовуючи мережу Інтернет

Монітор

 

Монітор 23.6" MSI Optix G24C

Монітор 24" Dell SE2416H Silver-Black (210-AFZC)

 

Ваш вибір

Діагональ дисплея

 

 

 

Максимальна роздільна здатність дисплея

 

 

Частота оновлення

 

 

Тип матриці

 

 

Інтерфейси

 

 

Особливості

 

 

Покриття

 

 

Ціна

 

 

ПЕРЕВАГА

 

 

 

Клавіатура

 

Клавіатура дротова MSI Interceptor DS4100 USB

 

Клавіатура дротова MOTOSPEED K82 RGB USB ENG, UKR, RUS Outemu Blue (mtk82mb)

Ваш вибір

 

Кількість кнопок

 

 

 

Інтерфейс

 

 

Тип клавіатури

 

 

Розміри

 

 

Додаткові функції

 

 

Ціна

 

 

ПЕРЕВАГА

 

 

 

 

Комп’ютерна миша

 

Миша Logitech M185 Wireless Grey

 

Миша SteelSeries Rival 110 USB Black 

 

Ваш вибір

 

Підключення

 

 

 

Розмір миші

 

 

Інтерфейс

 

 

Кількість кнопок

 

 

Тип датчика

 

 

Ціна

 

 

ПЕРЕВАГА

 

 

 

Принтер

 

Принтер Epson L132 (C11CE58403) + USB cable

 

HP LaserJet Pro M227sdn (G3Q74A) + USB cable

 

Ваш вибір

Максимальна роздільна здатність друку

 

 

 

Технологія друку

 

 

Кількість кольорів

 

 

Швидкість друку

 

 

Інтерфейс

 

 

Додатково

 

 

Ціна

 

 

Перевага

 

 

 

Системний блок

 

Artline Gaming X35 v17 (X35v17)

 

Impression Game I5005 (GameI5005)

 

Ваш вибір

Процесор

 

 

 

Обсяг оперативної пам'яті

 

 

Тип відеокарти й обсяг відеопам'яті

 

 

Чипсет материнської плати

 

 

Обсяг HDD

 

 

Потужність БЖ

 

 

ціна

 

 

ПЕРЕВАГА

 

 

 

Домашнє завдання


УРОК 09.09.20


ГРАФІК РОБІТ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ:

18.03  20.03 Зробити конспект
18.03  20.03 Зробити конспект
25.03  27.03 Виконати тест
25.03  27.03 Зробити конспект
08.04  10.04 Відповісти на запитання
08.04  10.04 Відповісти на запитання
15.04  17.04 Зробити конспект
15.04  17.04 Відповісти на запитання
22.04  24.04 Виконати тест
22.04  24.04 Підготувати повідомлення
29.04  08.05 Підготувати повідомлення

УРОК 20.05.2020

Шановні учні, контрольна робота у вас у вигляді тесту. Нагадую:
- якщо відповіді позначені кружечками - 1 правильна відповідь;
- якщо відповіді позначені квадратами - декілька (2-4) правильних відповідей;
- якщо завдання "введіть слово" - вводити відповідь українською мовою (з великої чи маленької літери).
Бажаю успіхів!!!!!
Пройти тест за посиланням:
Виконати до 21.00 год 20.05.2020


УРОК 06.05.2020 (8-А)

          08.05.2020 (8-Б)

Тема: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ

ПЛАН РОБОТИ:
Повторити вивчений матеріал з теми "Персональне навчальне середовище"

УРОК 06.05.2020 (8-А)

          08.05.2020 (8-Б)

Тема: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ

ПЛАН РОБОТИ:
1. Повторити вивчений матеріал з теми "Текстовий редактор"
2. Підготувати повідомлення на обрану тему:
Історія Інтернету.
Соробан - улюблені рахівниці японців
Від рахунку на пальцях до персонального комп'ютера
-Системи числення Стародавнього світу
3. Відредагувати текст доповіді за вимогами:
Мова - українська
Шрифт - TimesNewRoman
Розмір шрифту - 14
Поля: зверху і знизу - 1,5 см
           справа - 1 см, зліва - 3 см
Абзац - 1,25 
Міжрядковий інтервал - 1,5
Вирівнювання - по ширині сторінки
4. Надіслати доповідь на пошту: BENZIKEA@GMAIL.COM
В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.



УРОК 29.04.2020 (8-А)

           08.05.2020 (8-Б)

Тема: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ

ПЛАН РОБОТИ:
1. Повторити вивчений матеріал з теми "Текстовий редактор"
2. Підготувати повідомлення на тему "Видатні інформатики"
3. Відредагувати текст доповіді за вимогами:
Мова - українська
Шрифт - TimesNewRoman
Розмір шрифту - 14
Поля: зверху і знизу - 1,5 см
           справа - 1 см, зліва - 3 см
Абзац - 1,25 
Міжрядковий інтервал - 1,5
Вирівнювання - по ширині сторінки
4. Надіслати доповідь на пошту: benzikea@gmail.com
В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.



УРОК 29.04.2020 (8-А)

          24.04.2020 (8-Б)

Тема: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ

ПЛАН РОБОТИ:
Повторити вивчений матеріал з теми "Кодування"

УРОК 22.04.2020 (8-А)

           24.04.2020 (8-Б)

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ

ПЛАН РОБОТИ:
1. Повторити вивчений матеріал з теми "Кодування".
2. Підготуватися до тесту.

РОК 22.04.2020 (8-А)

          24.04.2020 (8-Б)

САМОСТІЙНА РОБОТА З ТЕМИ "МУЛЬТИМЕДІА"

ПЛАН РОБОТИ:
1. Повторити пройдений матеріал.
2. Виконати самостійну роботу за посиланням: Тест
В тесті максимальна кількість балів 14 - це оцінка 12. Інші - пропорційно


УРОК 15.04.2020 (8-А)

           17.04.2020 (8-Б)

Тема: РОЗВИТОК ФІНАНСОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ

ПЛАН РОБОТИ:
1. Переглянути презентацію.
2. Зробити конспект.
3. Відповісти на запитання:
1) Фінансові відносини - це...
2) Контент - це...
3) Авторське право - ...
4) Для чого використовується посилання?
5) Які сервіси вам відомі для розміщення відео?
4. Фото конспекту надіслати на електронну пошту: benzikea@gmail.com
В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.

УРОК 15.04.2020 (8-А)

           17.04.2020 (8-Б)

Тема: СЕРВІСИ РОЗМІЩЕННЯ АУДІО- ТА ВІДЕОФАЙЛІВ В ІНТЕРНЕТІ

ПЛАН РОБОТИ:
1. Переглянути презентацію

2. Зробити конспект.



УРОК 08.04.2020 (8-А)

          10.04.2020 (8-Б)

Тема: НАЛАШТУВАННЯ ЧАСОВИХ ПАРАМЕТРІВ АУДІО- ТА ВІДЕОРЯДУ

ПЛАН РОБОТИ:
Опрацювати Розділ 4 з підручника


УРОК 08.04.2020 (8-А)

          10.04.2020 (8-Б)

Тема: ПОБУДОВА АУДІО- ТА ВІДЕОРЯДУ

ПЛАН РОБОТИ:
1. Відповісти на запитання:
1. ВІДПОВІСТИ НА ЗАПИТАННЯ:
1) НАЗВІТЬ ФОРМАТИ ВІДЕО.
2) НАЗВІТЬ ФОРМАТИ АУДІО.
3) КОНВЕРТАЦІЯ - ЦЕ...
4) ВІДЕОРЕДАКТОР - ЦЕ...
5) МОНТАЖ - ЦЕ...
6) Які етапи створення відео?
7) Що потрібно робити на 1 етапі?
8) Що потрібно робити на 2 етапі?
9) Що потрібно робити на 3 етапі?
10) Для чого використовується анімація відео?
11) Для чого використовуються візуальні ефекти?
2. Готові відповіді надіслати на електронну пошту: 
benzikea@gmail.com
В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.


УРОК 25.03.2020 (8-А)

          27.03.2020 (8-Б)

Тема: РОЗРОБКА СЦЕНАРІЮ ФІЛЬМУ

ПЛАН РОБОТИ:
1. Переглянути презентацію

2. Зробити конспект уроку.
3. Сфотографувати готовий конспект та надіслати фото на електронну пошту: 
benzikea@gmail.com
В темі листа обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я.

УРОК 25.03.2020 (8-А)

          27.03.2020 (8-Б)

Тема: ОПРАЦЮВАННЯ МУЛЬТИМЕДІА

ПЛАН РОБОТИ:
1. Повторити пройдений матеріал.
2. Виконати тест за посиланням

Тест



УРОК 18.03.2020 (8-А)

          20.03.2020 (8-Б)

Тема: ПРОГРАМИ ДЛЯ РЕДАГУВАННЯ АУДІО- ТА ВІДЕОДАНИХ

ПЛАН РОБОТИ:
1. ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

2. ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ УРОКУ.
3. ФОТОГРАФІЇ ВИКОНАНОГО КОНСПЕКТУ НАДІСЛАТИ НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ: 
benzikea@gmail.com
В ТЕМІ ЛИСТА ОБОВ'ЯЗКОВО ВКАЗАТИ КЛАС, ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ'Я.
4. ПІДГОТУВАТИСЯ ДО ТЕСТУВАННЯ.


УРОК 18.03.2020 (8-А)

          20.03.2020 (8-Б)

Тема: ФОРМАТИ АУДІО- ТА ВІДЕОФАЙЛІВ

ПЛАН РОБОТИ:
1. Переглянути презентацію


2. ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ УРОКУ.
3. ФОТОГРАФІЇ ВИКОНАНОГО КОНСПЕКТУ НАДІСЛАТИ НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ: 
benzikea@gmail.com
В ТЕМІ ЛИСТА ОБОВ'ЯЗКОВО ВКАЗАТИ КЛАС, ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ'Я.
4. ПІДГОТУВАТИСЯ ДО ТЕСТУВАННЯ.


Завдання на час карантину!

ОПРАЦЮВАТИ §5.1, 5.2ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ (LAZARUS, SCRATCH, DELPHI, PASCAL, C, PYTHON)
Завдання на канікули!

ОПРАЦЮВАТИ ПАРАГРАФ 4.3. ВИКОНАТИ №4, С. 199

Немає коментарів:

Дописати коментар