Урок 03.02.22Шановні учні, на цьому уроці я вам пропоную розширити ваш кругозір і прийняти участь в конкурсі "Думай і дивись як фотограф".
Це змагання для всіх, хто захоплюється фотографією, а також для тих, хто лише робить перші кроки до опанування цього дивовижного мистецтва, адже сучасні смартфони дозволяють кожному спробувати себе в ролі фотографа.
Виконуючи завдання конкурсу, ви познайомитеся з правилами композиції, дізнаєтеся, як зробити яскраві фото, побачите відомі фотороботи та дізнаєтеся цікаві факти про їх авторів.
Переможці будуть нагороджені дипломами І, ІІ та ІІІ ступенів, а решта отримає іменні сертифікати.
Інструкція:
1. Зайти на сторінку
https://naurok.ua/start
2. Ввести наданий вчителем пароль (паролі в групі Viber)
Якщо виникне запитання ввести пошту - натисніть "Зробити це пізніше"
3. Обрати конкурс "Думай і дивись як фотограф".
4. Ознайомитися з правилами проходження та натиснути кнопку "Ознайомився..."
5. Перейти до виконання завдань.
Урок 27.01.22Тема: Підключення додаткових модулів. Модуль math1. Опрацювати презентацію.2. Відкрити програму за посиланнямPython online3. Реалізувати задачі в цій програмі1. Дано два невід’ємних числа a і b.Знайти корінь квадратний із їх добутку
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.sqrt(a*b)
print(c)
1. Дано катети прямокутного трикутника a і b. Знайти його гіпотенузу c і периметр P.
; P=a+b+c
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.hypot(a,b)
print(c)
3. Піднести число Х до ступеня Y використовуючи функцію pow(x,y) модуля mathВвести число Х
Ввести число Y
Здійснити обрахунки
Вивести на екран
Надіслати результат (скріншоти) eapanch008@gmail.com
Це змагання для всіх, хто захоплюється фотографією, а також для тих, хто лише робить перші кроки до опанування цього дивовижного мистецтва, адже сучасні смартфони дозволяють кожному спробувати себе в ролі фотографа.
Виконуючи завдання конкурсу, ви познайомитеся з правилами композиції, дізнаєтеся, як зробити яскраві фото, побачите відомі фотороботи та дізнаєтеся цікаві факти про їх авторів.
Переможці будуть нагороджені дипломами І, ІІ та ІІІ ступенів, а решта отримає іменні сертифікати.
Інструкція:
1. Зайти на сторінку
https://naurok.ua/start
2. Ввести наданий вчителем пароль (паролі в групі Viber)
Якщо виникне запитання ввести пошту - натисніть "Зробити це пізніше"
3. Обрати конкурс "Думай і дивись як фотограф".
4. Ознайомитися з правилами проходження та натиснути кнопку "Ознайомився..."
5. Перейти до виконання завдань.
1. Дано два невід’ємних числа a і b.Знайти корінь квадратний із їх добутку
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.sqrt(a*b)
print(c)
1. Дано катети прямокутного трикутника a і b. Знайти його гіпотенузу c і периметр P.
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.hypot(a,b)
print(c)
Урок 25.11.21
Реєстрація учнів
Створити Google форму
1. Створити тест Google на тему запропоновану вчителем (10 запитань):
1. Материки і океани
2. Країни та столиці
3. Пустелі, водоспади, моря
4. Тварини-рекодсмени
2. Додати запитання з різними типами відповідей
5. Скопіювати посилання в спільний документ «Реєстрація учня»
Урок 18.11.21
Тема: Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо).
1. Переглянути навчальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=BJeGtREMIm0
Урок 11.11.21
Тема: Хмарні технології
1. Переглянути презентацію, виписати основні поняття.
2. Відкрити документ «Анкета 8 класу» та ввести свої дані.3. Підготувати повідомлення на тему "Топ хмарних сховищ" та надіслати на пошту eapanch008@gmail.com
Урок 04.11.21 (8-А/8-Б) (2 уроки)
Тема:Вставка спеціальних символів
Урок 28.10.21 (8-А/8-Б) (2 уроки)
Тема:Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі
1. Опрацювати навчальне відео
2. Набрати формули у WordУрок 23.09.21
2. Набрати формули у Word
Урок 23.09.21
1.
Відомі
величини переведіть в поки невідомі. Тобто 614 400 бітів переведіть в
байти, далі байти в кілобайти, кілобайти в мегабайти і так всі відомі величини.
Пройти тест Тест Кодування
Урок 16.09.21
Архітектура комп’ютера.
Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні
запам’ятовуючі пристрої. Пристрої
введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного
обладнання.
1. Опрацювати презентацію
Урок 05.05.21
Кодування та декодування інформації
1. Повторити означення кодування, декодування, біт, байт,
2. Пройти тест Тест
Урок 28.04 (8-А) (2 уроки)
Узагальнення і систематизація знань з теми програмування
Пройти тестТест
Урок 21.04 (8-А) (2 уроки)
Події та обробники подій. Вікно повідомлення
1. Опрацювати презентацію2. Зробити конспект3. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com
Урок 31.03 (2 уроки)
Інтерфейс користувача на мові Python
Урок 24.03 (8-А) (2 уроки)
Урок-практикум
1. Повторити вивчений матеріал
2. Опрацювати відео:
https://www.youtube.com/watch?v=qEYE_Kis2do&list=PLqrtuwUbDyeliqb9dT_CzX9nHulMveCLp&index=13
https://www.youtube.com/watch?v=P7FAAsUyo4w&list=PLqrtuwUbDyeliqb9dT_CzX9nHulMveCLp&index=10
https://www.youtube.com/watch?v=2LWEAS_bePQ&list=PLqrtuwUbDyeliqb9dT_CzX9nHulMveCLp&index=11
3. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com
Задача 1. Ввести два числа a та b. Потрібно до числа а додавати 1 кількість разів. Вивести на екран a
Задача 2. Ввести число a та b. Збільшувати це число у 2 рази, кількість разів b.
Щоразу виводити на екран
Задача 3. Користувач банку поклав на депозит 1000 грн на a кількість років. Відомо що, річний відсоток становить 25% . Порахувати скільки грошей користувач отримає в кінці терміну.
Урок 17.03.21 (2 уроки)
1. Опрацювати презентацію
Задача 1. З
клавіатури ввести своє ім’я потім прізвище
та по батькові.
Вивести на екран все одним
повідомленням додаючи слова «Шановний(а) ….. ми раді Вас зареєструвати в
системі»
Алгоритм
1. Вводимо
своє ім’я
2. Вводимо
своє прізвище
3. Вводимо
своє по батькові
4. Виводимо
на екран все одним повідомленням додаючи слова «Шановний(а) ….. ми раді Вас зареєструвати в системі»
Задача 2 «Кімната»
З
клавіатури вводимо довжину та ширину кімнати. Знайти її периметр та площу
Алгоритм
1.
Вводимо довжину кімнати (ціле число)
2.
Вводимо ширину кімнати (ціле число)
3.
Присвоюємо змінній p формулу
визначення периметра
4.
Присвоюємо змінній s формулу
визначення площі
5.
Виводимо на екран повідомлення «Площа
=значення»
6. Виводимо на екран повідомлення «Периметр=значення»
Задача 3 «Вартість»
З клавіатури вводимо ціну за 1 кг
яблук і груш. Вводимо вагу придбаних яблук і груш. Знайти вартість покупки
(загальну вартість і вартість окремо груш і яблук)
Алгоритм
роботи
1. Вводимо
ціну за 1 кг яблук та груш (ціле число)
2. Вводимо
вагу яблук та груш (дійсне число)
3. Знаходимо
вартість яблук та груш
4. Знаходимо
спільну вартість покупки
5. Виводимо дані на екран
Задача 4. Програма «Учень»
Учень
виконував уроки 3 години. З них x хв він використав на
читання природознавства, y хв використав на
заповнення зошита , z хв використав на
вивчення слів з англійської мови. Весь інший час учень виконував приклади з
математики. Скільки прикладів виконав учень, якщо на розв’язання одного
прикладу він використовує 2 хвилини?
Підказка .
Результат повинен бути цілим числом
1. Опрацювати презентацію2. Зробити конспект3. Завантажити програму можна за посиланням Python4.Переглянути відео
5. Підготувати повідомлення на тему: «Топ 10 мов програмування». Результат пошукової роботи надіслати вчителеві eapanch008@gmail.com
Урок 13.01.21
1. Опрацювати презентацію2. Зробити конспект3. Переглянути відео
Урок 18.11.20
Інструктивна картка до уроку
«Конструювання
сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів»
Увага!
Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та
санітарно-гігієнічних норм.
Алгоритм роботи
Завдання – Створити сайт-візитку
визначного місця України
Визначення теми сайту
Визначення структури сайту та його
окремих сторінок
Пошук інформації для сайту
1.
Відкрити Google Chrome
2.
Увійти в свій обліковий запис Google
3.
Відкрити сервіс Диск
4.
Обрати команду Створити / Google сайти
5.
Обираємо макет сайту
6.
Обираємо тему оформлення сайту
7.
Вводимо дані на головну сторінку
8.
Змінити зображення банера
9.
Форматуємо текстові дані
10.
Обираємо фон розділу
11. Додаємо ще один макет на головну
сторінку / вставляємо відео ролики з YouTube (за наявності )
12. Додаємо ще 2 сторінки (розташування
та фотоальбом)
13. Вставляємо дані з Google карти про Ваше визначне місце
14. Переходимо на стоірнку Фотоальбом/ обираємо Вставка / карусель зображень
15. Додаємо зображення (кількість на
Ваш вибір)
16. Повертаємося на головну сторінку
17. Вставка / кнопки – створюємо посилання на
сайт найближчого міста
18. Надаємо
доступ вчителеві
19.
Вводимо
електронну адресу вчителя
20.
Сайт
автоматично зберігається на Вашому Диску Google



Обрати команду Створити / Google сайти
Обираємо тему оформлення сайту
Обираємо фон розділу
Сайт автоматично зберігається на Вашому Диску Google
Теми практичної роботи
1. Кам'янець-Подільський замок
2. Замок Любарта в Луцьку
3. Олеський замок
4. Замок Паланок
5. Підгорецький замок
6.
Острозький
замок
7. Замок Шенборн
8. Золочівський замок
9.
Хотинський
замок
Урок 11.11.20
Алгоритм роботи
Частина
1. Реєстрація учня та додавання його матеріалів
1. Ввійти в
свій обліковий запис Google
2. Обрати
сервіс Google диск
3. Обрати
Відкриті для мене/ документ «Реєстрація учня»
4. Відповісти
на запитання і додавати посилання на власні документи, які Ви виконаєте далі
5. Створити
папку в Google диску
«Практична робота №5» (для збереження там Ваших документів)
Частина 2. Створити документ Google
1. Створити в
своїй папці документ Google на тему запропоновану вчителем:
1. Блез Паскаль
2. Чарльз Беббідж
4. Августа Ада
Лавлейс
5. Джордж
Буль
6. Джон фон Нейман
7. Вільям Генрі (Біл)
Гейтс (ІІІ)
8. Євгеній
Касперський
9. Стівен Джобс
10. Лінус
Торвальдс
2. Форматувати
текстовий документ на Ваш вибір
Частина 3. Створити Google форму
1. Створити
тест Google на тему
запропоновану вчителем (10 запитань):
1. Материки і океани
2. Країни та столиці
3. Пустелі, водоспади, моря
4. Тварини-рекодсмени
2. Додати запитання з різними типами відповідей
4. Зберегти в папку «Практична робота №5»
5. Скопіювати
посилання в спільний документ «Реєстрація учня»
Урок 04.11.20
Інструктивна картка до
уроку №16
«Використання інтернет-середовищ для
створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо).
Опитування з використанням онлайн-форм»
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та
санітарно-гігієнічних норм.
Середовище виконання : сервіси Google
Алгоритм роботи
Частина 1. Створення документів на Google диску
1. Увійти в свій обліковий запис Google
2. Обрати сервіс Диск
3. На диску створити папку , назвавши своїм прізвищем та ім’ям
4. Відкрити папку
5. Створити документ Google
6. Знайти в мережі Інтернет будь який вірш Т.Г.Шевченка і скопіювати його в
текстовий документ
7. Надати доступ вчителю eapanch008@gmail.com
8.
Частина 2. Посилання на Ваші документи
1.
Створити презентацію на два слайди
2.
Перший слайд титульний (назва презентації – Ваша улюблена тварина)
3.
Другий слайд – зображення тваринки
4.
Перейменувати презентацію , назвавши вашим прізвищем та ім’ям
5.
Скопіювати посилання для доступу до презентації
6.
Надіслати посилання за допомогою електронної пошти двом однокласникам
(однокласник повинен додати ще один слайд з зображенням тваринки)
7.
Якщо Вам надіслали посилання на презентацію – додайте один слайд з
зображенням тваринки, підписати слайд
8.
Надати доступ вчителю
Частина 3. Google
форми
1.
Створити Google форму
2.
Назвати своїм прізвищем та ім’ям
3.
Створити 8 запитань до Ваших однокласників
·
1 запитання – з варіантами відповіді
·
2 запитання – коротка відповідь
·
3 запитання – прапорці
·
4 запитання – спадний список
·
5 запитання – абзац
4.
В налаштуваннях обрати
·
Обмежити до однієї відповіді
·
Переглянути підсумкові діаграми
5.
Обираємо Надіслати та вводимо електронні адреси однокласників
6.
Чекаємо поки однокласники дадуть відповідь
7.
Результат Google форми - Відповіді
завантажити в форматі (.csv)
8.
Надіслати електронною поштою вчителеві
Урок 22.10.20
1. Переглянути презентацію, виписати основні поняття.
Урок 07.10.20
Урок 30.09
«Створення
текстового документа, що містить об’єкти різних типів. Заповнюємо податкову декларацію»
Алгоритм роботи
1. Відкрити PDF документ «Податкова система»
2. Опрацювати інформацію
3. Відкрити PDF документ «Податкова система (робочий зошит)
4. Відповіді записати в робочий зошит
5. Ознайомитися з декларацією
Тест Архітектура комп'ютера
Практична робота
Алгоритм
роботи
1. Заповнити порівняльну характеристику складових частин ПК
використовуючи мережу Інтернет
Монітор
|
Монітор 23.6" MSI Optix G24C
|
Монітор 24" Dell SE2416H Silver-Black (210-AFZC)
|
Ваш вибір
|
Діагональ дисплея |
|
|
|
Максимальна
роздільна здатність дисплея |
|
|
|
Частота
оновлення |
|
|
|
Тип
матриці |
|
|
|
Інтерфейси |
|
|
|
Особливості |
|
|
|
Покриття |
|
|
|
Ціна |
|
|
|
ПЕРЕВАГА |
|
|
Клавіатура
|
Клавіатура дротова MSI Interceptor DS4100 USB
|
Клавіатура дротова MOTOSPEED K82 RGB USB ENG, UKR, RUS Outemu
Blue (mtk82mb)
|
Ваш вибір
|
Кількість кнопок |
|
|
|
Інтерфейс |
|
|
|
Тип клавіатури |
|
|
|
Розміри |
|
|
|
Додаткові функції |
|
|
|
Ціна |
|
|
|
ПЕРЕВАГА |
|
|
Комп’ютерна миша
|
Миша Logitech M185 Wireless Grey
|
Миша SteelSeries Rival 110 USB Black
|
Ваш вибір
|
Підключення |
|
|
|
Розмір миші |
|
|
|
Інтерфейс |
|
|
|
Кількість кнопок |
|
|
|
Тип датчика |
|
|
|
Ціна |
|
|
|
ПЕРЕВАГА |
|
|
Принтер
|
Принтер Epson L132 (C11CE58403) + USB
cable
|
HP LaserJet
Pro M227sdn (G3Q74A) + USB cable
|
Ваш вибір |
Максимальна роздільна здатність
друку |
|
|
|
Технологія друку |
|
|
|
Кількість кольорів |
|
|
|
Швидкість друку |
|
|
|
Інтерфейс |
|
|
|
Додатково |
|
|
|
Ціна |
|
|
|
Перевага |
|
|
Системний
блок
|
Artline Gaming X35 v17 (X35v17)
|
Impression
Game I5005 (GameI5005)
|
Ваш вибір |
Процесор |
|
|
|
Обсяг оперативної пам'яті |
|
|
|
Тип відеокарти й обсяг відеопам'яті |
|
|
|
Чипсет материнської плати |
|
|
|
Обсяг HDD |
|
|
|
Потужність БЖ |
|
|
|
ціна |
|
|
|
ПЕРЕВАГА |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар