9 - А клас

Урок 04.02.22
Шановні учні, на цьому уроці я вам пропоную прийняти участь у Всеукраїнській олімпіаді.
XII Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» — це можливість перевірити свої знання та повторити вивчене у першому півріччі. На вас чекають захопливі інтерактивні завдання, гарантовані нагороди та подарунки для кожного!

Інструкція:

1. Зайти на сторінку 

https://naurok.ua/start

2. Ввести наданий вчителем пароль (нижче біля вашого прізвища).

Якщо виникне запитання ввести пошту - натисніть "Зробити це пізніше"

3. Обрати олімпіаду з інформатики 

4. Ознайомитися з правилами проходження та натиснути кнопку "Ознайомився..."

5. Перейти до виконання завдань.




Урок 28.01.22
Тема: Створення таблиць у середовищі СКБД
1. Відкрити програму Access
2. Створити базу даних Магазини АТБ за зразком



3. Встановити зв'язок між таблицями Номер магазина-Номер магазина
4. Зберегти бузу даних та надіслати на пошту eapanch008@gmail.com



Урок 19.11.21

Логічні функції  if, and, or, not
1. Опрацювати навчальне відео




Урок 12.11.21

Практична робота
1. Створити новий документ Excel та назвати його своїм прізвищем та і'мям
2. Виконати завдання:

3. Надіслати готові завдання на електронну пошту


Урок 05.11.21 
Абсолютні, відносні та мішані посилання
1. Опрацювати навчальне відео
 
2. Виконати практичні завдання:
   1) Створити новий документ Excel та назвати його своїм прізвищем та і'мям
   2) На Аркуш1 створити таблицю множення від 1 до 10 за допомогою абсолютних, відносних та мішаних посилань
   3) На Аркуш2 побудувати таблицю за зразком та заповнити за допомогою абсолютних, відносних та мішаних посилань
   4) На Аркуш3 побудувати таблицю за зразком та заповнити за допомогою абсолютних, відносних та мішаних посилань
3. Надіслати готові завдання на електронну пошту

Урок 29.10.21

Тема: Електронна таблиця, як засіб подання відомостей про однотипні об'єкти

1. Опрацювати навчальне відео
2. Опрацювати навчальний матеріал за посиланням:
3. Зробити конспект
4. Зробити практичну роботу в Excel (інструкційна картка за посиланням)
5. Готову роботу надіслати на електронну пошту вчителя eapanch008@gmail.com

Урок 08.10.21 
Тривимірна графіка
Підготувати повідомлення про тривимірну графіку (визначення, області застосування, програми реалізації) 2,3 сторінки +титульна
Результат надіслати на пошту
eapanch008@gmail.com




Урок 10.09.21


Інтерактивна гра 2
Завдання: розархівувати та додати до архіву папка 9 клас
Домашнє завдання
Тест Архівування та інсталяція





Урок 02.06.21 (9-Б)
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
1. Переглянути навчальне відео

Урок 27.04 (9-Б)
          29.04 (9-А)

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  eapanch008@gmail.com

Задача 1. Є n білочок та  горішків, які потрібно розділити порівну між білочками (значення n та m  вводить користувач, m>=n). По скільки цілих горіхів отримає кожна білочка і скільки горіхів залишиться?

Задача 2. Створіть програму, яка визначить  загальну вартість покупки , суму знижки та  загальну вартість покупки зі знижкою.
Ви купуєте канцелярію однакову для всього класу:
· Введіть кількість учнів в класі - (тип int)
· Найменування однакової  канцелярії для класу(ручки, олівці, маркери, зошити, блокноти)
· Ви вводите ціну за один екземпляр – (тип float)
· Визначити вартість виду канцелярії для всього класу.
· Визначити загальну вартість канцелярії.
Знижки:
· Якщо ціна менша за 500 вивести повідомлення «Знижка відсутня. Ви не досягли мінімального порогу ціни.»
· Сума від 500грн – 10%
· Сума від 1000грн – 15%
· Сума від 2000грн – 20%
· Сума від 3000грн – 25%
· Сума від 5000грн – 30%
Визначити вартість знижки.
Визначити загальну вартість покупки.


Урок 13.04 (9-Б) (2 уроки)

          15.04 (9-А) (2 уроки)

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  eapanch008@gmail.com



Урок 30.03 (9-Б) (2 уроки)
          01.04 (9-А) (2 уроки)
1. Опрацювати презентацію
2. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту  eapanch008@gmail.com

Задача 1.
Створити програму, яка порівнюватиме два числа  a і b.  Результат вивести на екран
Алгоритм
1. Вивести на екран повідомлення з назвою програми (посередині)
2. Ввести числа a і b (цілі числа)
3. Вивести результат на екран з повідомленням Результат =

Задача 2.
Створити програму, яка визначить квадратний корінь з числа, і якщо він більший або дорівнює 5  -  умова вірна.
(імпортувати функцію з модуля Math)

Задача 3.
Створіть програму, яка порахує відстань, яку Ви проїдете за даним часом і швидкістю руху.
Алгоритм
1. Ввести час та швидкість
2. Здійснити обрахунки
3. Вивести на екран

Урок 23.03 (9-Б) (2 уроки)
          25.03 (9-А) (2 уроки)
Тема:Підключення додаткових модулів

1. Опрацювати презентацію
2. Записати в робочий зошит задачі мовою програмування Python. Результат сфотографувати та надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com
Якщо програми записані в зошиті оцінка 10б
Якщо програми виконані в Python 12б

Задача 1.
Піднести число Х до степеня Y використовуючи функцію pow(x,y) модуля math
Вивести на екран посередині повідомлення «Програма, для піднесення числа до степеня»
Ввести число Х
Ввести число Y
Здійснити обрахунки
Вивести на екран
Задача 2. 
Округлити число до верхньої та нижньої межі за допомогою функцій math.ceil та math.floor
Вивести на екран
Задача 3
Створити програму, яка визначатиме квадратний корінь числа
Вивести на екран посередині повідомлення «Програма, яка визначає квадратний корінь числа»
Ввести ціле число (для визначення квадратного кореня)
Здійснити обрахунки b=math.sqrt(a)
Вивести число на екран з повідомлення «Квадратний корінь з числа …. дорівнює ….»

Урок 16.03 (9-Б) (2 уроки)

          18.03 (9-А) (2 уроки)

Тема:Дії з текстом
1. Опрацювати презентацію
2. Записати в робочий зошит задачі мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результат сфотографувати та надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com
Завантажити програму можливо у вкладці "Програми"

Задача 1. 
Ввести з клавіатури п’ять різних цілих чисел
Визначити найбільше та найменше з них
Вивести на екран вказавши текстовий коментар та результат

Задача 2. 
Ввести з клавіатури своє  ПІП
Порахувати кількість символів
Вивести результат на екран


Урок 19.01 (9-Б) - 2 урока
          21.01 (9-А) - 2 урока
Тема: Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку
1. Опрацювати презентацію
2. Виписати в зошит Базу даних для предметної області Автобаза. Вважатимемо, що на основі аналізу структури та завдань автобази, які вона виконує, у БД достатньо мати три таблиці: АВТОМОБІЛЬ, ВОДІЙ, МЕХАНІК. 

Для кожної із цих таблиць визначаємо такі структури:

АВТОМОБІЛЬ (Номер автомобіля, Модель автомобіля, Рік виготовлення, Вантажопідйомність,  Потужність, Витрати пального, Максимальна швидкість);

ВОДІЙ (Посвідчення водія, Прізвище, Рік народження, Номер автомобіля, Стаж водія, Код механіка);

МЕХАНІК (Код механіка, Прізвище, Оклад, Домашня адреса, Телефон, загальний стаж)

Для наочності зв’язки між таблицями можна зобразити схемою.



4. Фото виконаного завдання надіслати на пошту eapanch008@gmail.com

Урок 12.01.21 (9-Б)
          14.01.21 (9-А)

Тема: Поняття бази даних

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект


Урок 12.01.21 (9-Б)

          14.01.21 (9-А)

Тема: Бази даних в інформаційних системах

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект
3. Пройти тест Тест Бази даних


Урок 17.11.20(9-Б)/19.11.20(9-А)

Урок 10.11.20(9-Б)/12.11.20(9-А)
Практична робота
  1. Створити таблицю


  1. Обчислити значення найвижчого, найнижчого значення та середнього.
  2. Виконати сортування від найбільшого до найменшого по стовпчику середній бал.
  3. За попереднім сорткванням вказати рейтинг (найбільшому значенню присвоїти 1)
  4. Розмістити прізвища в алфавітному порядку
  5. Встановити фільтр на стовпчик ПІ
  6. Зробити скріншоти оцінок окремих учнів (Андрусенко, Стрілецька, Калініч)





Шановні учні, 21.10.20 йдемо до ІТ-центру на заняття з теми "Віртуальна, доповнена, змішана реальність в житті на навчанні". Зустрічаємось об 11.20 біля школи!

Урок 20.10.20(9-Б)/22.10.20(9-А)
Тема: Побудова тривимірних об'єктів.
1.Переглянути відео та підготуватися до практичної роботи

2. 
Переглянути відео та підготуватися до практичної роботи



Урок 22.09/24.09

Урок 17.09/22.09
Завдання: Користуючись мережею Інтернет створіть санітарний бюлетень «Профілактика комп’ютерних вірусів».

Домашнє завдання

Урок 10.09.20/ Урок 15.09
Тест Програмне забезпечення 
https://learningapps.org/1709731
Завдання: розархівувати та додати до архіву
папка 9 клас
Домашнє завдання
Тест Архівування та інсталяція

Урок 08.09.20
Інтерактивна гра


Графік робіт на період карантину:
Тема: Створення та публікація веб-ресурсів
16.03 Google Диск
23.03 Google Тест
10.04 Google Сайт
17.04 Повідомлення про мову HTML
Тема: Розв'язування компетентнісних задач. Виконання проектів
24.04 Реферат «Інформаційні технології у суспільстві»
27.04 Презентація
08.05 Публікація


Урок 18.05.2020
Шановні учні, контрольна робота у вас у вигляді тесту. Нагадую:
- якщо відповіді позначені кружечками - 1 правильна відповідь;
- якщо відповіді позначені квадратами - декілька (2-4) правильних відповідей;
- якщо завдання "введіть слово" - вводити відповідь українською мовою (з великої чи маленької літери).
Бажаю успіхів!!!!!
Пройти тест за посиланням:
Контрольна робота
Виконати до 21.00 18.05.2020


Шановні учні, всі доздачі та перездачі надіслати до 20.05!!!!

Урок 15.05.2020

Тема: Підготовка до контрольної роботи
План роботи
1. Повторити основні поняття з тем: Хмарні сервіси, Комп'ютерні публікації, Комп'ютерні презентації.
2. Згадати інтерфейс програм (вигляд)


Урок 08.05.2020
Тема: Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації»
План роботи
1. Створити буклет на обрану тему:
Тема 1: Здоровий спосіб життя 
Тема 2: Спорт - запорука здоров'я
2. Надіслати буклет на пошту benzikea@gmail.com

Урок 04.05.2020
Тема: Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації»
План роботи
1. Повторити основні поняття з теми.
2. Повторити основний алгоритм роботи у програмі Publisher.


Урок 27.04.2020
Тема: Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації»
План роботи
1.     Оберіть одну із запропонованих тем дослідження:
·        Тема: Павутиння комп’ютерних мереж, або як навчатися в Інтернеті.
Мета: дослідити та скласти перелік ресурсів Інтернету для навчання учнів 9-х класів.
·        Тема: Я йду купувати комп’ютер.
Мета: дослідити, від чого залежить вибір нового комп’ютера, запропонувати на основі дослідження значення властивостей комп’ютера для домашньої роботи учня 9-го класу.
2. Систематизуйте отримані дані, доповніть власними думками та судженнями й оформіть вихідний матеріал у вигляді презентації. (8 слайдів, переходи між слайдами, анімації на слайдах).

3. Надіслати презентацію на пошту benzikea@gmail.com

Урок 24.04.2020

Тема: Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»

План роботи
1. Повторити:
1.     Що таке компетентнісні задачі?
2.     Що таке інформаційні технології?
3. Яке місце вони займають у сучасному суспільстві?

2. Завдання
1.     Створити на робочому столі папку та назвати її власним прізвищем та ім’ям.
2.     Оберіть одну із запропонованих тем дослідження:
·        Тема: Інформаційне суспільство — розвиток чи занепад?
Мета: з’ясувати позитивні та негативні сторони розвитку сучасного суспільства.
·        Тема: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з’ясувати вимоги до компетентностей людини в сучасному суспільстві.
Для досягнення мети проаналізуйте інформацію, що викладена в мережі Інтернет на відповідну тематику, визначіть основні поняття, цікаві факти зберігши їх у окремий документ Microsoft Office Word/
    Систематизуйте отримані дані, доповніть власними думками та судженнями й оформіть вихідний матеріал у вигляді реферату.

3. Надіслати повідомлення  на пошту benzikea@gmail.com

Урок 13.04.2020

Тема: Мова HTML


План роботи

1. Переглянути навчальну презентацію:

Урок 17.04.2020

Тема: Мова HTML

Надіслати повідомлення на тему: Історія винекнення мови HTML на пошту benzikea@gmail.com

Урок 06.04.2020

Тема: Конструювання сайтів


План роботи

1. Переглянути навчальне відео:
2. Опрацювати матеріал.
3. Підготуватися до практичної роботи.


Урок 10.04.2020

Тема: Конструювання сайтів. Практична робота

План роботи

1. Створити сайт на запропоновані теми:
- Видатні інформатики;
- Новинки IT-технологій;
- Щоденник здоров'я.
2. Надіслати посилання на власний сайт на пошту вчителя:benzikea@gmail.com


Урок 23.03.2020

Тема: Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів. Практична робота

План роботи
1. Переглянути навчальне відео:
2. Створити тест на знання правил дотримання карантинних заходів проти Covid-19.
Тест повинен складатися з 5 запитань з різними варіантами відповіді:
- текст (рядок)
- одна правильна відповідь
- декілька правильних відповідей (множинний вибір)
- так/ні
- втановити відповідність.
3. Надіслати результат вчителю на пошту: benzikea@gmail.com. В темі листа вказати клас, прізвище та ім'я.

Урок 27.03.2020

Тема: Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори

План роботи
1. Переглянути презентацію

2,Підготуватися до практичної роботи



Урок 16.03.2020

Тема: Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних.

План роботи 1. Переглянути навчальну презентацію з теми

·        Практичне завдання 
Завдання
Ознайомтеся з використанням сервісу Google Диск. Для цього:
1.     Увійдіть у свій обліковий запис у середовищі Google.
2.     Виберіть сервіс Google Диск.
3.     Створіть на Google Диск папку Мій хмарний кабінет.
4.     Завантажте у створену папку з вашого комп’ютера п’ять файлів різних типів, що
5.     Переконайтеся, що файли завантажились на Google Диск і їхні імена з’явились у списку об’єктів.
6.     Відкрийте по черзі ці файли в середовищі Google. Зверніть увагу на особливості їх відкриття в хмарному середовищі.
7.     Перейменуйте текстовий документ і презентацію на імена «Реферат» і «Презентація – І.Франко», інші файли видаліть, кошик очистіть.
8.     Створіть на локальному комп’ютері папку Моя маленька батьківщина.
9.     Знайдіть в Інтернеті фотографію цікавого місця вашої місцевості та скопіюйте її у створену папку.
10. Завантажте папку Моя маленька батьківщина на Google Диск.
11. Відкрийте до папки Моя маленька батьківщина доступ на редагування за посиланням.

12. Відправте вчителюелектронного листа за допомогою сервісу Gmail, надавши посилання на вашу папку. В темі листа вказати клас, прізвище та ім'я. Адреса вчителя – benzikea@gmail.com


Урок 20.03.2020

Тема: Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів.

План роботи1. Переглянути презентацію

2. Опрацювати параграф 9.2
3. Підготуватися до практичної роботи


Завдання під час карантину!


ОПРАЦЮВАТИ §8.1
ВИКОНАТИ №2, С.217

ОПРАЦЮВАТИ §8.2
ВИКОНАТИ №2, С.227

Завдання на канікули!
Продовжуємо працювати на створенням презентації! (Обов'язково накласти музику).

Немає коментарів:

Дописати коментар