Урок 04.02.22Шановні учні, на цьому уроці я вам пропоную прийняти участь у Всеукраїнській олімпіаді.XII Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» — це можливість перевірити свої знання та повторити вивчене у першому півріччі. На вас чекають захопливі інтерактивні завдання, гарантовані нагороди та подарунки для кожного!Інструкція:
1. Зайти на сторінку
https://naurok.ua/start
2. Ввести наданий вчителем пароль (нижче біля вашого прізвища).
Якщо виникне запитання ввести пошту - натисніть "Зробити це пізніше"
3. Обрати олімпіаду з інформатики
4. Ознайомитися з правилами проходження та натиснути кнопку "Ознайомився..."
5. Перейти до виконання завдань.
Урок 28.01.22
Тема: Створення таблиць у середовищі СКБД1. Відкрити програму Access2. Створити базу даних Магазини АТБ за зразком3. Встановити зв'язок між таблицями Номер магазина-Номер магазина4. Зберегти бузу даних та надіслати на пошту eapanch008@gmail.com
Інструкція:
1. Зайти на сторінку
https://naurok.ua/start
2. Ввести наданий вчителем пароль (нижче біля вашого прізвища).
Якщо виникне запитання ввести пошту - натисніть "Зробити це пізніше"
3. Обрати олімпіаду з інформатики
4. Ознайомитися з правилами проходження та натиснути кнопку "Ознайомився..."
5. Перейти до виконання завдань.
Урок 19.11.21
Логічні функції if, and, or, not1. Опрацювати навчальне відео
Урок 12.11.21
Практична робота1. Створити новий документ Excel та назвати його своїм прізвищем та і'мям2. Виконати завдання:
Урок 05.11.21 Абсолютні, відносні та мішані посилання1. Опрацювати навчальне відео 2. Виконати практичні завдання: 1) Створити новий документ Excel та назвати його своїм прізвищем та і'мям 2) На Аркуш1 створити таблицю множення від 1 до 10 за допомогою абсолютних, відносних та мішаних посилань 3) На Аркуш2 побудувати таблицю за зразком та заповнити за допомогою абсолютних, відносних та мішаних посилань 4) На Аркуш3 побудувати таблицю за зразком та заповнити за допомогою абсолютних, відносних та мішаних посилань3. Надіслати готові завдання на електронну пошту
Урок 29.10.21
Тема: Електронна таблиця, як засіб подання відомостей про однотипні об'єкти
1. Опрацювати навчальне відео2. Опрацювати навчальний матеріал за посиланням:3. Зробити конспект4. Зробити практичну роботу в Excel (інструкційна картка за посиланням)5. Готову роботу надіслати на електронну пошту вчителя eapanch008@gmail.com
Урок 08.10.21
Тривимірна графікаПідготувати повідомлення про тривимірну графіку (визначення, області застосування, програми реалізації) 2,3 сторінки +титульна
Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com
Урок 10.09.21
Інтерактивна гра 2
Завдання: розархівувати та додати до архіву папка 9 клас
Домашнє завдання
Тест Архівування та інсталяція
Тривимірна графіка
Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com
Інтерактивна гра 2
Завдання: розархівувати та додати до архіву папка 9 клас
Домашнє завдання
Тест Архівування та інсталяція
Урок 02.06.21 (9-Б)
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
1. Переглянути навчальне відео
29.04 (9-А)
1. Опрацювати презентацію2. Зробити конспект3. Записати задачі в зошит мовою програмування Python (за можливості перевірити виконання в програмі). Результати надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com
Задача 1. Є n білочок та горішків, які потрібно розділити порівну між білочками (значення n та m вводить користувач, m>=n). По скільки цілих горіхів отримає кожна білочка і скільки горіхів залишиться?
Задача 2. Створіть програму, яка визначить загальну вартість покупки , суму знижки та загальну вартість покупки зі знижкою.Ви купуєте канцелярію однакову для всього класу:· Введіть кількість учнів в класі - (тип int)· Найменування однакової канцелярії для класу(ручки, олівці, маркери, зошити, блокноти)· Ви вводите ціну за один екземпляр – (тип float)· Визначити вартість виду канцелярії для всього класу.· Визначити загальну вартість канцелярії.Знижки:· Якщо ціна менша за 500 вивести повідомлення «Знижка відсутня. Ви не досягли мінімального порогу ціни.»· Сума від 500грн – 10%· Сума від 1000грн – 15%· Сума від 2000грн – 20%· Сума від 3000грн – 25%· Сума від 5000грн – 30%Визначити вартість знижки.Визначити загальну вартість покупки.
Урок 13.04 (9-Б) (2 уроки)
15.04 (9-А) (2 уроки)
01.04 (9-А) (2 уроки)
25.03 (9-А) (2 уроки)
1. Опрацювати презентацію2. Записати в робочий зошит задачі мовою програмування Python. Результат сфотографувати та надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com
Якщо програми записані в зошиті оцінка 10б
Якщо програми виконані в Python 12б
Задача 1.Піднести число Х до степеня Y використовуючи функцію pow(x,y) модуля mathВивести на екран посередині повідомлення «Програма, для піднесення числа до степеня»Ввести число ХВвести число YЗдійснити обрахункиВивести на екранЗадача 2. Округлити число до верхньої та нижньої межі за допомогою функцій math.ceil та math.floorВивести на екранЗадача 3
Створити програму, яка визначатиме квадратний корінь числа
Вивести на екран посередині повідомлення «Програма, яка визначає квадратний корінь числа»
Ввести ціле число (для визначення квадратного кореня)
Здійснити обрахунки b=math.sqrt(a)
Вивести число на екран з повідомлення «Квадратний корінь з числа …. дорівнює ….»
Якщо програми записані в зошиті оцінка 10б
Якщо програми виконані в Python 12б
Створити програму, яка визначатиме квадратний корінь числа
Вивести на екран посередині повідомлення «Програма, яка визначає квадратний корінь числа»
Ввести ціле число (для визначення квадратного кореня)
Здійснити обрахунки b=math.sqrt(a)
Вивести число на екран з повідомлення «Квадратний корінь з числа …. дорівнює ….»
Урок 16.03 (9-Б) (2 уроки)
18.03 (9-А) (2 уроки)
Завантажити програму можливо у вкладці "Програми"
21.01 (9-А) - 2 урока
Для кожної
із цих таблиць визначаємо такі структури:
АВТОМОБІЛЬ
(Номер автомобіля, Модель автомобіля, Рік виготовлення,
Вантажопідйомність, Потужність, Витрати
пального, Максимальна швидкість);
ВОДІЙ
(Посвідчення водія, Прізвище, Рік народження, Номер автомобіля, Стаж водія, Код
механіка);
МЕХАНІК
(Код механіка, Прізвище, Оклад, Домашня адреса, Телефон, загальний стаж)
Для
наочності зв’язки між таблицями можна зобразити схемою.
14.01.21 (9-А)
Тема: Поняття бази даних
1. Опрацювати презентацію2. Зробити конспект
Урок 12.01.21 (9-Б)
14.01.21 (9-А)
Тема: Бази даних в інформаційних системах
1. Опрацювати презентацію2. Зробити конспект3. Пройти тест Тест Бази даних
Урок 17.11.20(9-Б)/19.11.20(9-А)
Урок 10.11.20(9-Б)/12.11.20(9-А)Практична робота
- Створити таблицю
- Обчислити значення найвижчого, найнижчого значення та середнього.
- Виконати сортування від найбільшого до найменшого по стовпчику
середній бал.
- За попереднім сорткванням вказати рейтинг (найбільшому значенню
присвоїти 1)
- Розмістити прізвища в алфавітному порядку
- Встановити фільтр на стовпчик ПІ
- Зробити скріншоти оцінок окремих учнів (Андрусенко, Стрілецька,
Калініч)
Шановні учні, 21.10.20 йдемо до ІТ-центру на заняття з теми "Віртуальна, доповнена, змішана реальність в житті на навчанні". Зустрічаємось об 11.20 біля школи!
Урок 20.10.20(9-Б)/22.10.20(9-А)Тема: Побудова тривимірних об'єктів.1.Переглянути відео та підготуватися до практичної роботи
2. Переглянути відео та підготуватися до практичної роботи
- Створити таблицю
- Обчислити значення найвижчого, найнижчого значення та середнього.
- Виконати сортування від найбільшого до найменшого по стовпчику
середній бал.
- За попереднім сорткванням вказати рейтинг (найбільшому значенню
присвоїти 1)
- Розмістити прізвища в алфавітному порядку
- Встановити фільтр на стовпчик ПІ
- Зробити скріншоти оцінок окремих учнів (Андрусенко, Стрілецька,
Калініч)
2. Переглянути відео та підготуватися до практичної роботи
Урок 22.09/24.09
Урок 17.09/22.09Завдання: Користуючись мережею Інтернет створіть
санітарний бюлетень «Профілактика комп’ютерних вірусів».
Тест Програмне забезпечення
https://learningapps.org/1709731
Завдання: розархівувати та додати до архіву
папка 9 клас
Домашнє завдання
Тест Архівування та інсталяція
27.04 Презентація
08.05 Публікація
Виконати до 21.00 18.05.2020
Шановні учні, всі доздачі та перездачі надіслати до 20.05!!!!
2. Згадати інтерфейс програм (вигляд)
Урок 08.05.2020
Тема 2: Спорт - запорука здоров'я
2. Надіслати буклет на пошту benzikea@gmail.com
2. Повторити основний алгоритм роботи у програмі Publisher.
Урок 24.04.2020
Тема: Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»
2. Завдання
1.
Створити на
робочому столі папку та назвати її власним прізвищем та ім’ям.
2.
Оберіть одну із
запропонованих тем дослідження:
·
Тема: Інформаційне суспільство — розвиток чи занепад?
Мета: з’ясувати
позитивні та негативні сторони розвитку сучасного суспільства.
·
Тема: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з’ясувати
вимоги до компетентностей людини в сучасному суспільстві.
Для досягнення мети
проаналізуйте інформацію, що викладена в мережі Інтернет на відповідну
тематику, визначіть основні поняття, цікаві факти зберігши їх у окремий
документ Microsoft Office Word/
Систематизуйте отримані
дані, доповніть власними думками та судженнями й оформіть вихідний матеріал у
вигляді реферату.
Урок 13.04.2020
Тема: Мова HTML
План роботи
1. Переглянути навчальну презентацію:
Урок 17.04.2020
Тема: Мова HTML
Надіслати повідомлення на тему: Історія винекнення мови HTML на пошту benzikea@gmail.com
Урок 06.04.2020
Тема: Конструювання сайтів
Урок 10.04.2020
Тема: Конструювання сайтів. Практична робота
План роботи
1. Створити сайт на запропоновані теми:
- Видатні інформатики;
- Новинки IT-технологій;
- Щоденник здоров'я.
2. Надіслати посилання на власний сайт на пошту вчителя:benzikea@gmail.com
Урок 23.03.2020
Тема: Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів. Практична робота
- декілька правильних відповідей (множинний вибір)
Урок 27.03.2020
Тема: Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори
1. Переглянути презентацію
Урок 16.03.2020
Тема: Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних.
Урок 20.03.2020
Тема: Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів.
Завдання під час карантину!
ОПРАЦЮВАТИ §8.1
ВИКОНАТИ №2, С.217
ОПРАЦЮВАТИ §8.2
ВИКОНАТИ №2, С.227
Завдання на канікули!ОПРАЦЮВАТИ §8.2
ВИКОНАТИ №2, С.227
Продовжуємо працювати на створенням презентації! (Обов'язково накласти музику).
Немає коментарів:
Дописати коментар