10 клас

Урок 03.02.22 
Тема: Стиль ділового листування. Шаблони-зразки

1. Переглянути презентацію

Лист-запрошення пропонує адресатові взяти участь в якомусь заході. Адресується як конкретній особі, так і закладам. Зміст - характер запланованого заходу, терміни проведення, умови участі.

Інформаційний лист повідомляє адресатові про певний факт чи захід.

 Рекламний лист - різновид інформаційного листа, надсилається конкретному адресатові і містить докладний опис рекламованих послуг чи товарів. Мета такого листа - спонукати адресата скористатися певними послугами. У подібних листах адреса зазначається окремо.

 Гарантійний лист - документ, який забезпечує виконання викладених у ньому зобов'язань. Його укладають з метою підтвердження певних обов'язків або умов і адресують до організації чи установи. Найчастіше гарантійний лист починається з імені та по батькові особи, до котрої звертаються. Форма третьої особи вживається лише тоді, коли гарантійного листа адресовано до певної організації або підприємства. Як правило, у такому листі гарантуються оплата праці за виконану роботу, сплачування банківських кредитів, якість виконання робіт тощо.

Лист-повідомлепня близький до листів-запрошень та інформаційних листів. Складається як відповідь на запит. Починається словами: Повідомляємо; Ставимо Вас до відома і т. ін. Далі - факти.

Лист-підтвердження містить повідомлення про отримання якого-небудь відправлення (листа, телеграми, товару тощо), про те, що раніше складений документ лишається чинним. Починаються такі листи словами: Підтверджую; Підтверджуємо.

Лист-нагадування повідомляє про наближення або закінчення терміну певного зобов'язання чи проведення заходу. Такі листи, як правило, починаються словами: Нагадую; Нагадуємо.

Ініціативний лист - це лист, що вимагає відповіді. Такі листи висловлюють прохання, пропозицію, запит до адресата щодо вирішення певних питань. Тематика таких листів не обмежена.

Лист-відповідь за змістом залежний від ініціативного листа, оскільки тему тексту вже задано і залишається лише висловити рішення з приводу заданого запитання: чи всі прохання можна задовольнити, якою мірою, в які терміни. Відмову належить вагомо аргументувати.

Домашнє завдання:

1 лист – рекламний лист

2 лист – лист-повідомлення

3 лист – лист-запрошення

Тему та зміст листа продумайте самостійно.

Надіслати на пошту eapanch008@gmail.com


Урок 27.01.22

Тема: Створення шаблонів документів

1. Опрацювати зразки документів (автобіографія, резюме, заява до вступу у вищий навчальний заклад)
2. В програмі Microsoft Word за зразком створити власне резюме.
3. Результат надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com

Урок 18.11.21 

Тема: Створення таблиць

1. Опрацювати параграфи 3.1-3.4 підручника
2. В програмі Access створити 2 таблиці за зразком ст.92-93 підручника
3. Готову роботу надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com

Урок 11.11.21 

Тема: Поняття бази даних

1. Опрацювати презентацію
2. Зробити конспект


Урок 04.11.21 (2)
Тема: Основи статистичного аналізу даних
1. Переглянути презентацію.
2. Виписати в зошит основні визначення.
3. Пройти тест Статистичний аналіз
4. Виписати в зошит
У математичній статистиці вивчають числові характеристики вибірок, які узагальнюють об’єкти вибірки за певною ознакою. Основні числові характеристики:

·        Мода - елемент вибірки, що зустрічається найчастіше.

·        Середнє значення вибірки - середнє арифметичне усіх ва­ріантів вибірки.

·        Медіана вибірки - число, що є серединою вибірки: поло­вина варіантів мають значення, більші за значення медіани, а половина — менші.

·        Варіаційний розмах - різниця між максимальним та мінімальним значеннями елементів вибірки.

·        Стандартне відхилення - параметр, який характеризує ступінь розкиду елементів вибірки відносно середнього значення.

·        Асиметрія - величина, яка характеризує ступінь несиметрич­ності розподілу відносно його середнього значення.


Урок 28.10.21
Тема: Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків
1. Опрацювати навчальний матеріал за посиланнями:
2. Зробити конспект
3. Виконати завдання: Мама попросила доньку купити на ринку огірки та помідори для консервації: «Якщо ти будеш купувати 3 кг огірків та 5 кг помідорів, то заплатиш 32,5 грн, а якщо ти візьмеш 6 кг огірків та 2 кг помідорів, то повинна витратити 31 грн». Скільки коштує кілограм огірків та кілограм помідорів? Реалізувати обчислення в середовищі Excel з можливістю введення різних значень вартості.
4. Готову роботу надіслати на електронну пошту eapanch008@gmail.com


Урок 23.09.20

Практична робота №1. Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

Завдання

1.     Створити на робочому столі документ Microsoft Office Word, назвати його власним прізвищем та ім’ям.

2.     Відкрийте сайт https://www.duolingo.com, зареєструйтесь на ньому.

3.     Виконайте завдання першого курсу. Свої результати збережіть у створений вами документ на основі скріншотів. (Створити скріншот – PrtScr, вставити скріншот – Ctrl+V)

4,     Відкрийте сайт http://litopys.org.ua та знайдіть інформацію про «Володимир Голобуцький. Запорозьке козацтво. Київ, 1994»

5.     Засвідчіть результат пошуку за допомогою скріншоту у власному документі.

6.     Перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oXzFtqmB014 та проаналізуйте відео фрагмент. Запишіть свої враження й дайте оцінку майбутніх професій у створеному вами документі.

Збережіть документ та відправте його по мережі вчителеві


Практичне завдання: Знайти інформацію: фішинг, BotNet, Ddos, крадіжка особистості.
Домашнє завдання

Домашнє завдання за 09.09.2021

Урок 09.09
Практичне завдання:

За допомогою онлайн перекладача Google. Перекласти вірш Тараса Шевченка на англійську мову. З англійської мови на китайську. З китайської на українську. Зробіть висновок про деформування вихідного тексту. (Створити у Word табличку за зразком і вставити результат).

Оригінал

Переведений текст

Тарас Шевченко

 

Мені тринадцятий минало.

Я пас ягнята за селом.

Чи то так сонечко сіяло,

Чи так мені чого було?

Мені так любо, любо стало,

Неначе в Бога......

Уже прокликали до паю,

А я собі у бур’яні

Молюся Богу... І не знаю,

Чого маленькому мені

Тойді так приязно молилось,

Чого так весело було.

Господнє небо, і село,

Ягня, здається, веселилось!

І сонце гріло, не пекло!

Та недовго сонце гріло,

Недовго молилось...

Запекло, почервоніло

І рай запалило.

Мов прокинувся, дивлюся:

Село почорніло,

Боже небо голубеє

І те помарніло.

Поглянув я на ягнята —

Не мої ягнята!

Обернувся я на хати —

Нема в мене хати!

Не дав мені Бог нічого!..

І хлинули сльози,

Тяжкі сльози!.. А дівчина

При самій дорозі

Недалеко коло мене

Плоскінь вибирала,

Та й почула, що я плачу.

Прийшла, привітала,

Утирала мої сльози

І поцілувала...

Неначе сонце засіяло,

Неначе все на світі стало

Моє... лани, гаї, сади!..

І ми, жартуючи, погнали

Чужі ягнята до води.

 

 Домашнє завдання


Теми для буклетів:
STOP булінг
Кібербулінг – агресія в Інтернеті

І знову про смертельні ігри (групи смерті)
НЕБЕЗПЕЧНІ КВЕСТИ ДЛЯ ДІТЕЙ
Безпека на дорозі- безпека життя
Я-чемний пішохід
Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій»
Стихійні лиха
Небезпечні забави
Вогонь – друг чи ворог?
Твоя безпека у твоїх руках
Порядок інформування населення про екстремальні ситуації та порядок дій
Вибухонебезпечні предмети


Урок 26.04.21 (1 уроки)
Тема: Використання технічних та програмних засобів для створення, редагування, друку та пересилання документів
1. Опрацювати відео



Урок 19.04.21 (2 уроки)
Тема: Класифікація офісної техніки. програмні засоби обробки документів
1. Опрацювати презентацію

Тема: Види систем обробки текстів
1. Опрацювати презентацію
2. Виконати практичне завдання

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

 

1.     Відкрити текстовий документ «Хмарні технології»

2.     Форматувати текст

№ сторінка

Розмір

Шрифт

Накреслення

Вирівнювання

Інтервал

Колір букв

Колір виділення тексту

1 сторінка

13

Calibri

Жирний

По центру

1,0

синій

Жовтий (тільки слова «хмарні технології»)

2 сторінка

10

Ravie

Жирний і курсив

По ширині

1,15

червоний

Зелений (тільки слова «хмарний сервіс»)

3 сторінка

18

Bookman Old Style

Курсив

По лівому краю

1,75

фіолетовий

Рожевий (тільки слова «cloud computing»)

4 сторінка

15,5

Broadway

Курсив і підкреслений

По правому краю

2,4

зелений

Сірий (тільки слова «“Cloud”)

5 сторінка

19,1

Cooper Black

Курсив і жирний

По центру

2,9

жовтий

Синій (тільки слова « Самообслуговування на вимогу»)

 

6 сторінка

12,7

Kristen ITC

Підкреслений

По ширині

3,0

чорний

Червоний (тільки слова « public cloud»)

 

 

 

 

 

3.     Редагувати текст

Команди редагування

Перемістити (Вирізати/Вставити або перетягуванням)

Копіювати

Видалити

1 сторінка

Перемістити перший абзац  після слів «відключати неактивних користувачів»

Другий абзац копіювати

Видалити речення «Достатньо володіти»

2 сторінка

Визначення «хмарні сервіси» перемістити на 3 сторінку

Копіювати перший абзац

Видалити останній абзац

 

4.     Зберегти документ в свою папку назвавши «Практична робота і прізвище»

5.     Зберегти копію на Робочому столі назвавши «Копія 1. Практична робота і  прізвище»

6.     Зберегти копію в папці «Документи» назвавши « Копія 2. Практична робота і прізвище»

7.     Надіслати 2 копії документів вчителю на електронну пошту!


Урок 12.04.21 (1 урок)
Тема: Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації
1. Опрацювати презентацію


Урок 29.03.21 (2 урок)
Тема: Правила та вимоги оформлення письмової роботи
1. Переглянути презентацію
2. Виписати в зошит "правила оформлення письмових робіт". Зверніть увагу на обсяги сторінок - для реферату, курсової та дипломної роботи
3. Перейдіть за посиланням Реферат, завантажте та відредагуйте за правилами, додайте титульний лист (вкажіть повну назву школи, тему, ваше прізвище та ім'я, як виконавця, рік)
4. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com

Урок 22.03.21 (1 урок)
Тема: Стиль ділового листування. Шаблони-зразки

1. Переглянути презентацію

Лист-запрошення пропонує адресатові взяти участь в якомусь заході. Адресується як конкретній особі, так і закладам. Зміст - характер запланованого заходу, терміни проведення, умови участі.

Інформаційний лист повідомляє адресатові про певний факт чи захід.

 Рекламний лист - різновид інформаційного листа, надсилається конкретному адресатові і містить докладний опис рекламованих послуг чи товарів. Мета такого листа - спонукати адресата скористатися певними послугами. У подібних листах адреса зазначається окремо.

 Гарантійний лист - документ, який забезпечує виконання викладених у ньому зобов'язань. Його укладають з метою підтвердження певних обов'язків або умов і адресують до організації чи установи. Найчастіше гарантійний лист починається з імені та по батькові особи, до котрої звертаються. Форма третьої особи вживається лише тоді, коли гарантійного листа адресовано до певної організації або підприємства. Як правило, у такому листі гарантуються оплата праці за виконану роботу, сплачування банківських кредитів, якість виконання робіт тощо.

Лист-повідомлепня близький до листів-запрошень та інформаційних листів. Складається як відповідь на запит. Починається словами: Повідомляємо; Ставимо Вас до відома і т. ін. Далі - факти.

Лист-підтвердження містить повідомлення про отримання якого-небудь відправлення (листа, телеграми, товару тощо), про те, що раніше складений документ лишається чинним. Починаються такі листи словами: Підтверджую; Підтверджуємо.

Лист-нагадування повідомляє про наближення або закінчення терміну певного зобов'язання чи проведення заходу. Такі листи, як правило, починаються словами: Нагадую; Нагадуємо.

Ініціативний лист - це лист, що вимагає відповіді. Такі листи висловлюють прохання, пропозицію, запит до адресата щодо вирішення певних питань. Тематика таких листів не обмежена.

Лист-відповідь за змістом залежний від ініціативного листа, оскільки тему тексту вже задано і залишається лише висловити рішення з приводу заданого запитання: чи всі прохання можна задовольнити, якою мірою, в які терміни. Відмову належить вагомо аргументувати.

Домашнє завдання:

1 лист – рекламний лист

2 лист – лист-повідомлення

3 лист – лист-запрошення

Тему та зміст листа продумайте самостійно.

Надіслати на пошту eapanch008@gmail.com



Урок 15.03.21 (2 уроки)
Тема: Правила оформлення сторінки. Оформлення бібліографічних списків та покажчиків
1. Переглянути презентацію.

2. Виписати в зошит "правила оформлення сторінки".
3. Організуйте пошукову роботу на тему:"ТОП 10 книг для саморозвитку особистості". Результат оформити у вигляді бібліографічного переліку книг.

Приклад:
1. Ковбасенко Ю. І. Зарубіжна література (рівень стандарту): підр. для 10 класу загальноосвітніх навч. закладів. – К. -  Літера ЛТД, 2018. - 224с.
2.Бойко В. М., Брайчевський Ю. С., Яценко Б. П. Географія (рівень стандарту): підручник для 10 класу закладів згальної середньої освіти. - Ірпінь: ТОВ Вид-во «Перун», 2018. - 256 с.

4. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com


Урок 01.03.20

Урок 18.01.21 (2 уроки)
Тема: Проектування та створення об'єктів мультимедіа
1. Підготувати доповідь у вигляді презентації Power Point про будь-яку програму, яка дає можливість створювати відеокліпи (можливо яку ви вже використовуєте). Презентацію надіслати на пошту вчителя eapanch008@gmail.com
25.01.2021 ви продемонструєте свою презентацію на уроці.

Урок 11.01.21
Тема: Технології опрацювання мультимедійних даних
1. Опрацювати відео.

2. Встановити програму на власний комп'ютер.
3. З'єднати ваші улюблені три пісні, зробити плавний перехід між ними і результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com


Урок 02.11.20

Практична робота

1. Відкрийте файл «Практична робота».

2. Складіть за цими даними портрет типового громадянина умовної країни з якої взяті дані, застосувавши для узагальнення значень кожного показника доречну статистичну функцію.

3. Отриманий документ збережіть у власну папку

4.Відкривши текстовий документ опишіть портрет типового громадянина умовної країни та збережіть у власну папку з назвою «Портрет громадянина»

Найважливіші функції категорії Статистичні:

·        СРЗНАЧ(число1; число2;...)  — обчислює середнє значення;

·        МАКС(число1; число2;...) — обчислює максимальне значення;

·        МИН(число1; число2;...) — обчислює мінімальне зна­чення;

·        МЕДИАНА(число1; число2;...) — повертає медіану;

·        МОДА(число1; число2;...)— повертає моду;

·        ДИСП(число1; число2;...) — обчислює дисперсію;

·        СТАНДОТКЛОН(число1; число2;...) — обчислює стан­дартне відхилення;

·        СКОС(число1; число2;...) — повертає асиметрію роз­поділу;

·        КВАДРОТКЛ(число1; число2;...) - повертає суму квадратів відхилення точок даних від середнього;

·        РАНГ(число; посилання; порядок) — повертає ранг числа у списку чисел, тобто його номер у впорядкованій по­слідовності чисел із вказаного діапазону. Функція має такі аргументи: число — це число, для якого визначається ранг; посилання — це масив або посилання на список чисел; поря­док — аргумент, який визначає спосіб упорядкування. Якщо цей аргумент відсутній або дорівнює нулю, то найбільше чис­ло має ранг 1. Якщо цей аргумент дорівнює будь-якому не- нульовому числу, то ранг 1 має найменше число.

У математичній статистиці вивчають числові характеристики вибірок, які узагальнюють об’єкти вибірки за певною ознакою. Основні числові характеристики:

·        Мода - елемент вибірки, що зустрічається найчастіше.

·        Середнє значення вибірки - середнє арифметичне усіх ва­ріантів вибірки.

·        Медіана вибірки - число, що є серединою вибірки: поло­вина варіантів мають значення, більші за значення медіани, а половина — менші.

·        Варіаційний розмах - різниця між максимальним та мінімальним значеннями елементів вибірки.

·        Стандартне відхилення - параметр, який характеризує ступінь розкиду елементів вибірки відносно середнього значення.

·        Асиметрія - величина, яка характеризує ступінь несиметрич­ності розподілу відносно його середнього значення.


Урок 19.10.20 (1)
Тема: Комп'ютерне моделювання. Комп'ютерний експеремент.
1. Переглянути презентацію.
2. Виписати в зошит основні визначення.

Урок 19.10.20 (2)
Тема: Основи статистичного аналізу даних
1. Переглянути презентацію.
2. Виписати в зошит основні визначення.
3. Пройти тест Статистичний аналіз


Урок 05.10.20

10 клас урок 7 – Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

Завдання 1

1.     Відкрийте інтернет-майданчик для інтелектуального малювання AutoDraw https://www.autodraw.com.

·        Ознайомтеся з його роботою. Намалюйте кілька зображень з використанням можливостей цього ресурсу.

·        Збережіть зображення у вашій папці.

·        Поясніть, чи можна вважати цю програму прикладом штучного інтелекту.

2.     Відкрийте сайт Акінатор https://ru.akinator.com і пограйте у віртуальну гру.

·        Чи вдалося вам виграти?

·        Поясніть, чи можна вважати цю програму прикладом штучно

Завдання 2
На святкування Дня захисника Вітчизни зібрали певну суму грошей і вирішили купити 3 кг цукерок І виду, 2 кг цукерок ІІ виду і на залишок грошей кілька пляшок лимонаду. За якою ціною потрібно купувати цукерки І виду і ІІ виду, щоб можна було б купити хоча б 4 пляшки лимонаду? 

Урок 28.09.20

Завдання

1.     Створіть на робочому столі документ Microsoft Office Word. Назвіть його власним прізвищем та ім’ям.

2.     Відкрийте головну сторінку сайту Prom.ua.

3.     Ознайомтеся з інтерфейсом сайту.

4.     Знайдіть подарунок для свого друга чи подруги в розділі Подарунки. З’ясуйте:

·        Які способи пошуку потрібного товару пропонуються на сайті?

·        Яким чином можна зв’язатися з продавцем товару?

·        Які способи оплати товару можна використати на сайті?

·        До якого типу сайтів можна зарахувати цей сайт?

5.     Запишіть відповіді на питання в текстовий документ.

6.     Закрийте сайт.

7.     Відкрийте головну сторінку сайту Урядовий портал (https://www.kmu. gov.ua.).

8.     Ознайомтеся з інтерфейсом і структурою порталу.

9.     Визначте можливості цього порталу для здійснення електронного урядування у таких напрямах:

·        електронні послуги;

·        відкритість даних;

·        залучення громадян до управління;

·        електронний документообіг.

10. Запишіть відповіді на питання в текстовий документ.

11. Закрийте сайт.



Урок 21.09.20
Практичне завдання: створити буклет про інформаційну безпеку. Обов'язково вказати: фішинг, BotNet, Ddos, крадіжка особистості.
Домашнє завдання




Домашнє завдання:

Немає коментарів:

Дописати коментар