Урок 03.02Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу1. Опрацювати презентацію
2. Відкрити програму за посиланням Python online3. Реалізувати в ній задачі
Задача 1.Створити програму, яка порівнюватиме два числа a і b. Результат вивести на екранАлгоритм1. Вивести на екран повідомлення з назвою програми (посередині)2. Ввести числа a і b (цілі числа)3. Вивести результат на екран з повідомленням ‘Результат =’
Задача 2.Створити програму, яка визначить квадратний корінь з числа, і якщо він більший або дорівнює 5 - умова вірна.(імпортувати функцію з модуля Math)
Задача 3.Створіть програму, яка порахує відстань, яку Ви проїдете за даним часом і швидкістю руху.Алгоритм1. Ввести час та швидкість2. Здійснити обрахунки3. Вивести на екран
4. Результати (скріншоти) надіслати на електронну пошту
1.
Дано два невід’ємних числа a і b.Знайти корінь квадратний із їх добутку
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.sqrt(a*b)
print(c)
1. Дано
катети прямокутного трикутника a і b. Знайти його гіпотенузу c і периметр P.
import math
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=math.hypot(a,b)
print(c)
Ввести
число Х
Ввести
число Y
Здійснити
обрахунки
Вивести
на екран
Надіслати результат (скріншоти) eapanch008@gmail.com
Реалізувати задачі в цій програмі, написати тло програми самостійно
Задача 1. Визначення вартості покупки канцтоварів
ü Ввести з
клавіатури ціну однієї кулькової ручки(дійсне число)
ü Ввести з
клавіатури кількість кулькових ручок(ціле число)
ü Порахувати
вартість
ü Вивести на
екран
Задача 2. Автомобіль проїхав відстань x км. Автомобіль їхав зі швидкістю y км/год . За який час автомобіль подолав дану відстань?
Задача 3.Визначити залишок грн при покупці
Дівчинка мала a грн. Вона купила на b грн
зошитів та на c грн альбомів. На решту вона купила льодяників по
3 грн за 1 . Скільки грн витратила дівчинка на льодяники та скільки льодяників
купила? (a,b,c - значення вводяться с клавіатури)
1. Знайти довжину
кола L і площу круга S заданого радіуса R. L=2·π·R, S=π·R2. В
якості значення π використовувати 3,14.
R=float(input("Введіть число:"))
L=2*3.14*R
S=3.14*R*R
print (L)
print (S)
2.
Дано два числа a і b.
Знайти їх середнє арифметичне: (a + b)/2.
a=float(input("Введіть число:"))
b=float(input("Введіть число:"))
c=(a+b)/2
print (c)
3.
Дано два ненульових числа. Знайти
суму, різницю, добуток і частку їх квадратів.
a=float(input("Введіть
число:"))
b=float(input("Введіть
число:"))
c=a**2
d=b**2
g=c+d
h=c-d
j=c*d
l=c/d
print (g)
print (h)
print (j)
print (l)
4. Поміняти місцями вміст змінних A і B та вивести нові
значення A і B.
a=float(input("Введіть
число:"))
b=float(input("Введіть
число:"))
a,b=b,a
print(a,b)
5.
Дано змінні A, B, C. Змінити їх значення, перемістивши вміст A в B,
B - в C, C – в A, і вивести нові значення змінних A, B, C.
A=float(input("Введіть
число:"))
B=float(input("Введіть число:"))
C=float(input("Введіть число:"))
C=A
A=B
B=C
print(C,A,B)
6.
Знайти значення функції y = 3x6-6x2-7 при заданому значенні x.
x=float(input("Введіть
значення аргумента:"))
y=3*x**6-6*x**2-7
print(y)
7. Знайти значення
функції y = 4·(x-3)6-7·(x-3)3+2 при
даному значенні x.
x=float(input("Введіть значення
аргумента:"))
y=4*(x-3)**6-7*(x-3)**3+2
print(y)
1. ОПРАЦЮВАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ2. ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ3. ЗАВАНТАЖИТИ ПРОГРАМУ МОЖНА ЗА ПОСИЛАННЯМ PYTHON4.ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО
5. ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ НА ТЕМУ: «ТОП 10 МОВ ПРОГРАМУВАННЯ». РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКОВОЇ РОБОТИ НАДІСЛАТИ ВЧИТЕЛЕВІ EAPANCH008@GMAIL.COM
Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу
1. Опрацювати навчальне відео
Урок 31.05.21
Буклет. Призначення. Принципи композиції
1. Опрацювати навчальне відео
STOP булінг
Кібербулінг – агресія в Інтернеті
І знову про смертельні ігри (групи смерті)
НЕБЕЗПЕЧНІ КВЕСТИ ДЛЯ ДІТЕЙ
Безпека на дорозі- безпека життя
Я-чемний пішохід
Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій»
Стихійні лиха
Небезпечні забави
Вогонь – друг чи ворог?
Твоя безпека у твоїх руках
Порядок інформування населення про екстремальні ситуації та порядок дій
Вибухонебезпечні предмети
Алгоритм роботи
Створення нового зображення
1. Відкрити Adobe Photoshop CS6
2. Створити нове зображення
Файл /Створити
3. Назвати «Малюнок 6»
4. Стиль Міжнародний папір
5. Розмір А4
6. Зберегти в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
1. Створити нове зображення
Файл /Створити
2. Назвати «Малюнок 7»
3. Стиль Фото
4. Розмір Альбомна 8x10
5. Зберегти в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
Зміна розміру зображення
1. Відкрити папку «Матеріали до уроку №1»
2.
(Зображення / Розмір зображення )
3. Встановити розміри документа Ширина 45см і Висота 30см
4. Зберегти в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
1. Відкрити зображення «Малюнок 2»
2. Змінити розмір зображення на ваш вибір
3. Зберегти в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
1. Відкрити зображення «Малюнок 3»
2. Змінити роздільну на 30 пікс/дюйм
(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)
3. Збільшити і зменшити зображення. Порівняти з попереднім.
4. Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
1. Відкрити зображення «Малюнок 4»
2. Змінити роздільну здатність на 100 пікс/дюйм
(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)
3. Збільшити і зменшити зображення
4. Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)
1. Відкрити зображення «Малюнок 1»
2. На панелі інструментів вибрати Кадр (Обрізати)
3. Перетягніть будь-який край або кут, щоб відрегулювати розмір і форму обрізання.
4. Перетягніть за кут рамки обрізання, щоб повернути зображення
5. Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG
(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)