11 клас

Урок 03.02
Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу
1. Опрацювати презентацію

2. Відкрити програму за посиланням Python online
3. Реалізувати в ній задачі

Задача 1.
Створити програму, яка порівнюватиме два числа  a і b.  Результат вивести на екран
Алгоритм
1. Вивести на екран повідомлення з назвою програми (посередині)
2. Ввести числа a і b (цілі числа)
3. Вивести результат на екран з повідомленням Результат =

Задача 2.
Створити програму, яка визначить квадратний корінь з числа, і якщо він більший або дорівнює 5  -  умова вірна.
(імпортувати функцію з модуля Math)

Задача 3.
Створіть програму, яка порахує відстань, яку Ви проїдете за даним часом і швидкістю руху.
Алгоритм
1. Ввести час та швидкість
2. Здійснити обрахунки
3. Вивести на екран

4. Результати (скріншоти) надіслати на електронну пошту


Урок 27.01.22
Тема: Підключення додаткових модулів. Модуль math
1. Опрацювати презентацію.
2. Відкрити програму за посиланнямPython online
3. Реалізувати задачі в цій програмі

1.   Дано два невід’ємних числа a і b.Знайти корінь квадратний із їх добутку

import math

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=math.sqrt(a*b)

print(c)

1.      Дано катети прямокутного трикутника a і b. Знайти його гіпотенузу c і периметр P.

 ; P=a+b+c

import math

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=math.hypot(a,b)

print(c)

3. Піднести число Х до ступеня Y використовуючи функцію pow(x,y) модуля math

Ввести число Х

Ввести число Y

Здійснити обрахунки

Вивести на екран

Надіслати результат (скріншоти) eapanch008@gmail.com



Урок 11.11.21
Тема: Практична робота


Реалізувати задачі в цій програмі, написати тло програми самостійно

Задача 1. Визначення вартості покупки канцтоварів

ü  Ввести з клавіатури ціну однієї кулькової ручки(дійсне число)

ü  Ввести з клавіатури кількість кулькових ручок(ціле число)

ü  Порахувати вартість

ü  Вивести на екран

Задача 2. Автомобіль проїхав відстань x км. Автомобіль їхав  зі швидкістю y км/год . За який час автомобіль подолав дану відстань?

Задача 3.Визначити залишок грн при покупці

Дівчинка мала a грн. Вона купила  на b грн  зошитів та на c грн альбомів. На решту вона купила льодяників по 3 грн за 1 . Скільки грн витратила дівчинка на льодяники та скільки льодяників купила? (a,b,c - значення вводяться с клавіатури)

Надіслати результат (скріншоти) eapanch008@gmail.com

Урок 04.11.21
Тема: Практична робота

Відкрити програму за посиланнямPython online

Умова завдання виділена червоним кольором, тло програми - синім кольором

1.       Знайти довжину кола L і площу круга S заданого радіуса R. L=2·π·R, S=π·R2. В якості значення π використовувати 3,14.

R=float(input("Введіть число:"))

L=2*3.14*R

S=3.14*R*R

print (L)

print (S) 

2.       Дано два числа a і b. Знайти їх середнє арифметичне: (a + b)/2.

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=(a+b)/2

print (c)

3.       Дано два ненульових числа. Знайти суму, різницю, добуток і частку їх квадратів.

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=a**2

d=b**2

g=c+d

h=c-d

j=c*d

l=c/d

print (g)

print (h)

print (j)

print (l)

4.       Поміняти місцями вміст змінних A і B та вивести нові значення A і B.

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

a,b=b,a

print(a,b)

5.     Дано змінні A, B, C. Змінити їх значення, перемістивши вміст A в B, B - в C, C – в A, і вивести нові значення змінних A, B, C.

  A=float(input("Введіть число:"))

B=float(input("Введіть число:"))

C=float(input("Введіть число:"))

C=A

A=B

B=C

print(C,A,B)

6.       Знайти значення функції y = 3x6-6x2-7 при заданому значенні x.

x=float(input("Введіть значення аргумента:"))

y=3*x**6-6*x**2-7

 print(y)

7.       Знайти значення функції y = 4·(x-3)6-7·(x-3)3+2 при даному значенні x.

x=float(input("Введіть значення аргумента:"))

y=4*(x-3)**6-7*(x-3)**3+2

print(y)

Надіслати результат (скріншоти) eapanch008@gmail.com


Урок 28.10.21
Тема: Поняття мови програмування

1. ОПРАЦЮВАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
2. ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ
3. ЗАВАНТАЖИТИ ПРОГРАМУ МОЖНА ЗА ПОСИЛАННЯМ PYTHON
4.ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО 



5. ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ НА ТЕМУ: «ТОП 10 МОВ ПРОГРАМУВАННЯ». РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКОВОЇ РОБОТИ НАДІСЛАТИ ВЧИТЕЛЕВІ EAPANCH008@GMAIL.COM


Урок 03.06.21 (2 уроки)
Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу
1. Опрацювати навчальне відео








Урок 31.05.21
Буклет. Призначення. Принципи композиції
1. Опрацювати навчальне відео

Теми для буклетів:
STOP булінг
Кібербулінг – агресія в Інтернеті

І знову про смертельні ігри (групи смерті)
НЕБЕЗПЕЧНІ КВЕСТИ ДЛЯ ДІТЕЙ
Безпека на дорозі- безпека життя
Я-чемний пішохід
Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій»
Стихійні лиха
Небезпечні забави
Вогонь – друг чи ворог?
Твоя безпека у твоїх руках
Порядок інформування населення про екстремальні ситуації та порядок дій
Вибухонебезпечні предмети



Урок 26.04.21 (2 урок)
Тема: Листівка. Композиційні прийоми створення листівки. Створення листівки засобами комп'ютерної верстки
1. Переглянути відео
2. Створити 3 листівки на будь-які теми у програмі Publisher 
Надіслати результат eapanch008@gmail.com



Урок 19.04.21 (1 урок)
Тема: Комп'ютерна верстка. Програми для комп'ютерної верстки
Переглянути відео 


Урок 12.04.21 (2 урок)
Тема: Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю
1. Опрацювати презентацію.
2. Переглянути відео 
3. Створити 3 візитки на власну тематику у програмі  
Adobe Photoshop - 12 б
у програмі Publisher - 11б
у програмі Word - 10 б
Надіслати результат eapanch008@gmail.com

Урок 29.03.21 (1 урок)
Тема: Flat-дизайн
1.Переглянути відео 

2. Ознайомитися з трендами дизайну 2021 року

3.Надіслати повідомлення про один з них eapanch008@gmail.com

Урок 22.03.21 (2 урок)
Тема: Векторний графічний редактор. Робота з векторними контурами
Вам  надано посилання на папку. У папці розміщені малюнки для редагування та навчальне відео.

Алгоритм роботи

Створення нового зображення

1.     Відкрити Adobe Photoshop CS6

2.     Створити нове зображення

Файл /Створити

3.     Назвати «Малюнок 6»

4.     Стиль Міжнародний папір

5.     Розмір А4

6.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

 

1.     Створити нове зображення

Файл /Створити

2.     Назвати «Малюнок 7»

3.     Стиль Фото

4.     Розмір Альбомна 8x10

5.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

Зміна розміру зображення

 

1.     Відкрити папку «Матеріали до уроку №1»

2.     Відкрити зображення «Малюнок 1»

(Зображення / Розмір зображення )

3.     Встановити розміри документа Ширина 45см і Висота 30см

4.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

1.     Відкрити зображення «Малюнок 2»

2.     Змінити розмір зображення на ваш вибір

3.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

Зміна роздільної здатності зображення

 

1.     Відкрити зображення «Малюнок 3»

2.     Змінити роздільну на 30 пікс/дюйм

(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)

3.     Збільшити і зменшити зображення. Порівняти з попереднім.

4.     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

1.     Відкрити зображення «Малюнок 4»

2.     Змінити роздільну здатність на 100 пікс/дюйм

(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)

3.     Збільшити і зменшити зображення

4.     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

Обрізання зображення

1.                     Відкрити зображення «Малюнок 1»

2.                     На панелі інструментів вибрати Кадр (Обрізати)

3.     Перетягніть будь-який край або кут, щоб відрегулювати розмір і форму обрізання.

4.     Перетягніть за кут рамки обрізання, щоб повернути зображення

5.                     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG

(Файл Зберегти як…в вашу папку)