11 клас

Урок 03.02
Логічні типи даних. Дії з даними логічного типу
1. Опрацювати презентацію

2. Відкрити програму за посиланням Python online
3. Реалізувати в ній задачі

Задача 1.
Створити програму, яка порівнюватиме два числа  a і b.  Результат вивести на екран
Алгоритм
1. Вивести на екран повідомлення з назвою програми (посередині)
2. Ввести числа a і b (цілі числа)
3. Вивести результат на екран з повідомленням Результат =

Задача 2.
Створити програму, яка визначить квадратний корінь з числа, і якщо він більший або дорівнює 5  -  умова вірна.
(імпортувати функцію з модуля Math)

Задача 3.
Створіть програму, яка порахує відстань, яку Ви проїдете за даним часом і швидкістю руху.
Алгоритм
1. Ввести час та швидкість
2. Здійснити обрахунки
3. Вивести на екран

4. Результати (скріншоти) надіслати на електронну пошту


Урок 27.01.22
Тема: Підключення додаткових модулів. Модуль math
1. Опрацювати презентацію.
2. Відкрити програму за посиланнямPython online
3. Реалізувати задачі в цій програмі

1.   Дано два невід’ємних числа a і b.Знайти корінь квадратний із їх добутку

import math

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=math.sqrt(a*b)

print(c)

1.      Дано катети прямокутного трикутника a і b. Знайти його гіпотенузу c і периметр P.

 ; P=a+b+c

import math

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=math.hypot(a,b)

print(c)

3. Піднести число Х до ступеня Y використовуючи функцію pow(x,y) модуля math

Ввести число Х

Ввести число Y

Здійснити обрахунки

Вивести на екран

Надіслати результат (скріншоти) eapanch008@gmail.com



Урок 11.11.21
Тема: Практична робота


Реалізувати задачі в цій програмі, написати тло програми самостійно

Задача 1. Визначення вартості покупки канцтоварів

ü  Ввести з клавіатури ціну однієї кулькової ручки(дійсне число)

ü  Ввести з клавіатури кількість кулькових ручок(ціле число)

ü  Порахувати вартість

ü  Вивести на екран

Задача 2. Автомобіль проїхав відстань x км. Автомобіль їхав  зі швидкістю y км/год . За який час автомобіль подолав дану відстань?

Задача 3.Визначити залишок грн при покупці

Дівчинка мала a грн. Вона купила  на b грн  зошитів та на c грн альбомів. На решту вона купила льодяників по 3 грн за 1 . Скільки грн витратила дівчинка на льодяники та скільки льодяників купила? (a,b,c - значення вводяться с клавіатури)

Надіслати результат (скріншоти) eapanch008@gmail.com

Урок 04.11.21
Тема: Практична робота

Відкрити програму за посиланнямPython online

Умова завдання виділена червоним кольором, тло програми - синім кольором

1.       Знайти довжину кола L і площу круга S заданого радіуса R. L=2·π·R, S=π·R2. В якості значення π використовувати 3,14.

R=float(input("Введіть число:"))

L=2*3.14*R

S=3.14*R*R

print (L)

print (S) 

2.       Дано два числа a і b. Знайти їх середнє арифметичне: (a + b)/2.

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=(a+b)/2

print (c)

3.       Дано два ненульових числа. Знайти суму, різницю, добуток і частку їх квадратів.

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

c=a**2

d=b**2

g=c+d

h=c-d

j=c*d

l=c/d

print (g)

print (h)

print (j)

print (l)

4.       Поміняти місцями вміст змінних A і B та вивести нові значення A і B.

a=float(input("Введіть число:"))

b=float(input("Введіть число:"))

a,b=b,a

print(a,b)

5.     Дано змінні A, B, C. Змінити їх значення, перемістивши вміст A в B, B - в C, C – в A, і вивести нові значення змінних A, B, C.

  A=float(input("Введіть число:"))

B=float(input("Введіть число:"))

C=float(input("Введіть число:"))

C=A

A=B

B=C

print(C,A,B)

6.       Знайти значення функції y = 3x6-6x2-7 при заданому значенні x.

x=float(input("Введіть значення аргумента:"))

y=3*x**6-6*x**2-7

 print(y)

7.       Знайти значення функції y = 4·(x-3)6-7·(x-3)3+2 при даному значенні x.

x=float(input("Введіть значення аргумента:"))

y=4*(x-3)**6-7*(x-3)**3+2

print(y)

Надіслати результат (скріншоти) eapanch008@gmail.com


Урок 28.10.21
Тема: Поняття мови програмування

1. ОПРАЦЮВАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
2. ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ
3. ЗАВАНТАЖИТИ ПРОГРАМУ МОЖНА ЗА ПОСИЛАННЯМ PYTHON
4.ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО 



5. ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ НА ТЕМУ: «ТОП 10 МОВ ПРОГРАМУВАННЯ». РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКОВОЇ РОБОТИ НАДІСЛАТИ ВЧИТЕЛЕВІ EAPANCH008@GMAIL.COM


Урок 03.06.21 (2 уроки)
Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу
1. Опрацювати навчальне відео








Урок 31.05.21
Буклет. Призначення. Принципи композиції
1. Опрацювати навчальне відео

Теми для буклетів:
STOP булінг
Кібербулінг – агресія в Інтернеті

І знову про смертельні ігри (групи смерті)
НЕБЕЗПЕЧНІ КВЕСТИ ДЛЯ ДІТЕЙ
Безпека на дорозі- безпека життя
Я-чемний пішохід
Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій»
Стихійні лиха
Небезпечні забави
Вогонь – друг чи ворог?
Твоя безпека у твоїх руках
Порядок інформування населення про екстремальні ситуації та порядок дій
Вибухонебезпечні предмети



Урок 26.04.21 (2 урок)
Тема: Листівка. Композиційні прийоми створення листівки. Створення листівки засобами комп'ютерної верстки
1. Переглянути відео
2. Створити 3 листівки на будь-які теми у програмі Publisher 
Надіслати результат eapanch008@gmail.com



Урок 19.04.21 (1 урок)
Тема: Комп'ютерна верстка. Програми для комп'ютерної верстки
Переглянути відео 


Урок 12.04.21 (2 урок)
Тема: Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю
1. Опрацювати презентацію.
2. Переглянути відео 
3. Створити 3 візитки на власну тематику у програмі  
Adobe Photoshop - 12 б
у програмі Publisher - 11б
у програмі Word - 10 б
Надіслати результат eapanch008@gmail.com

Урок 29.03.21 (1 урок)
Тема: Flat-дизайн
1.Переглянути відео 

2. Ознайомитися з трендами дизайну 2021 року

3.Надіслати повідомлення про один з них eapanch008@gmail.com

Урок 22.03.21 (2 урок)
Тема: Векторний графічний редактор. Робота з векторними контурами
Вам  надано посилання на папку. У папці розміщені малюнки для редагування та навчальне відео.

Алгоритм роботи

Створення нового зображення

1.     Відкрити Adobe Photoshop CS6

2.     Створити нове зображення

Файл /Створити

3.     Назвати «Малюнок 6»

4.     Стиль Міжнародний папір

5.     Розмір А4

6.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

 

1.     Створити нове зображення

Файл /Створити

2.     Назвати «Малюнок 7»

3.     Стиль Фото

4.     Розмір Альбомна 8x10

5.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

Зміна розміру зображення

 

1.     Відкрити папку «Матеріали до уроку №1»

2.     Відкрити зображення «Малюнок 1»

(Зображення / Розмір зображення )

3.     Встановити розміри документа Ширина 45см і Висота 30см

4.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

1.     Відкрити зображення «Малюнок 2»

2.     Змінити розмір зображення на ваш вибір

3.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

Зміна роздільної здатності зображення

 

1.     Відкрити зображення «Малюнок 3»

2.     Змінити роздільну на 30 пікс/дюйм

(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)

3.     Збільшити і зменшити зображення. Порівняти з попереднім.

4.     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

1.     Відкрити зображення «Малюнок 4»

2.     Змінити роздільну здатність на 100 пікс/дюйм

(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)

3.     Збільшити і зменшити зображення

4.     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

Обрізання зображення

1.                     Відкрити зображення «Малюнок 1»

2.                     На панелі інструментів вибрати Кадр (Обрізати)

3.     Перетягніть будь-який край або кут, щоб відрегулювати розмір і форму обрізання.

4.     Перетягніть за кут рамки обрізання, щоб повернути зображення

5.                     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG

(Файл Зберегти як…в вашу папку)

 

1.     Відкрити зображення «Малюнок 2»

2.     Обрізати зображення на ваш вибір (Букет по центру)

3.     Зберегти зображення в вашу  папку в форматі JPEG

(Файл Зберегти як…в вашу папку)

Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com


Урок 15.03.21 (1 урок)
Тема: Векторний графічний редактор.
Організуйте пошукову роботу на одну з тем:

анімаційний дизайн

архітектурний дизайн

веб-дизайн

дизайн інтер'єру

дизайн церемоній

звуковий дизайн

інформаційний дизайн

книжковий дизайн

поліграфічний дизайн

транспортний дизайн

футуродизайн

екодизайн

2.Результат оформити у вигляді повідомлення та надіслати на пошту eapanch008@gmail.com


Урок 01.03.21

Алгоритм роботи

Створення нового зображення

1.     Відкрити Adobe Photoshop CS6

2.     Створити нове зображення

Файл /Створити

3.     Назвати «Малюнок 6»

4.     Стиль Міжнародний папір

5.     Розмір А4

6.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

 

1.     Створити нове зображення

Файл /Створити

2.     Назвати «Малюнок 7»

3.     Стиль Фото

4.     Розмір Альбомна 8x10

5.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

Зміна розміру зображення

 

1.     Відкрити папку «Матеріали до уроку №1»

2.     Відкрити зображення «Малюнок 1»

(Зображення / Розмір зображення )

3.     Встановити розміри документа Ширина 45см і Висота 30см

4.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

1.     Відкрити зображення «Малюнок 2»

2.     Змінити розмір зображення на ваш вибір

3.     Зберегти в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

Зміна роздільної здатності зображення

 

1.     Відкрити зображення «Малюнок 3»

2.     Змінити роздільну на 30 пікс/дюйм

(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)

3.     Збільшити і зменшити зображення. Порівняти з попереднім.

4.     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

1.     Відкрити зображення «Малюнок 4»

2.     Змінити роздільну здатність на 100 пікс/дюйм

(Зображення / Розмір зображення / Роздільна здатність)

3.     Збільшити і зменшити зображення

4.     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

Обрізання зображення

1.                     Відкрити зображення «Малюнок 1»

2.                     На панелі інструментів вибрати Кадр (Обрізати)

3.     Перетягніть будь-який край або кут, щоб відрегулювати розмір і форму обрізання.

4.     Перетягніть за кут рамки обрізання, щоб повернути зображення

5.                     Зберегти зображення в вашу папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

 

1.     Відкрити зображення «Малюнок 2»

2.     Обрізати зображення на ваш вибір (Букет по центру)

3.     Зберегти зображення в вашу  папку в форматі JPEG

(Файл / Зберегти як…/ в вашу папку)

Урок 18.01.21
Тема: Види систем обробки текстів
1. Опрацювати презентацію.
2. Виконати завдання

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

 1.     Відкрити текстовий документ «Хмарні технології»

2.     Форматувати текст

№ сторінка

Розмір

Шрифт

Накреслення

Вирівнювання

Інтервал

Колір букв

Колір виділення тексту

1 сторінка

13

Calibri

Жирний

По центру

1,0

синій

Жовтий (тільки слова «хмарні технології»)

2 сторінка

10

Ravie

Жирний і курсив

По ширині

1,15

червоний

Зелений (тільки слова «хмарний сервіс»)

3 сторінка

18

Bookman Old Style

Курсив

По лівому краю

1,75

фіолетовий

Рожевий (тільки слова «cloud computing»)

4 сторінка

15,5

Broadway

Курсив і підкреслений

По правому краю

2,4

зелений

Сірий (тільки слова «“Cloud”)

5 сторінка

19,1

Cooper Black

Курсив і жирний

По центру

2,9

жовтий

Синій (тільки слова « Самообслуговування на вимогу»)

 

6 сторінка

12,7

Kristen ITC

Підкреслений

По ширині

3,0

чорний

Червоний (тільки слова « public cloud»)

 

 

 

 

 

3.     Редагувати текст

Команди редагування

Перемістити (Вирізати/Вставити або перетягуванням)

Копіювати

Видалити

1 сторінка

Перемістити перший абзац  після слів «відключати неактивних користувачів»

Другий абзац копіювати

Видалити речення «Достатньо володіти»

2 сторінка

Визначення «хмарні сервіси» перемістити на 3 сторінку

Копіювати перший абзац

Видалити останній абзац


7.     Надіслати результат вчителю на електронну пошту eapanch008@gmail.com!



Урок 11.01.21
Тема: Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації
1. Опрацювати презентацію.
2. Зробити конспект
3. Пройти тест Тест
Урок 11.01.21
Тема: Класифікація офісної техніки. Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів. Програмні засоби обробки документів та інформації
1. Опрацювати презентацію.
2. Зробити конспект

Урок 14.12.20

1. Опрацювати презентацію. Виписати в зошит вимоги до оформлення письмової роботи.

2. Завантижити папку "Завдання 2". Відкрити в ньому "Інструкційна картка" і виконати завдання по ній. Редагувати ви будете документ "Текст письмової роботи".


3. Результат надіслати на пошту eapanch008@gmail.com

Урок 30.11.20

Лист-запрошення пропонує адресатові взяти участь в якомусь заході. Адресується як конкретній особі, так і закладам. Зміст - характер запланованого заходу, терміни проведення, умови участі.

Інформаційний лист повідомляє адресатові про певний факт чи захід.

 Рекламний лист - різновид інформаційного листа, надсилається конкретному адресатові і містить докладний опис рекламованих послуг чи товарів. Мета такого листа - спонукати адресата скористатися певними послугами. У подібних листах адреса зазначається окремо.

 Гарантійний лист - документ, який забезпечує виконання викладених у ньому зобов'язань. Його укладають з метою підтвердження певних обов'язків або умов і адресують до організації чи установи. Найчастіше гарантійний лист починається з імені та по батькові особи, до котрої звертаються. Форма третьої особи вживається лише тоді, коли гарантійного листа адресовано до певної організації або підприємства. Як правило, у такому листі гарантуються оплата праці за виконану роботу, сплачування банківських кредитів, якість виконання робіт тощо.

Лист-повідомлепня близький до листів-запрошень та інформаційних листів. Складається як відповідь на запит. Починається словами: Повідомляємо; Ставимо Вас до відома і т. ін. Далі - факти.

Лист-підтвердження містить повідомлення про отримання якого-небудь відправлення (листа, телеграми, товару тощо), про те, що раніше складений документ лишається чинним. Починаються такі листи словами: Підтверджую; Підтверджуємо.

Лист-нагадування повідомляє про наближення або закінчення терміну певного зобов'язання чи проведення заходу. Такі листи, як правило, починаються словами: Нагадую; Нагадуємо.

Ініціативний лист - це лист, що вимагає відповіді. Такі листи висловлюють прохання, пропозицію, запит до адресата щодо вирішення певних питань. Тематика таких листів не обмежена.

Лист-відповідь за змістом залежний від ініціативного листа, оскільки тему тексту вже задано і залишається лише висловити рішення з приводу заданого запитання: чи всі прохання можна задовольнити, якою мірою, в які терміни. Відмову належить вагомо аргументувати.

Домашнє завдання:

1 лист – рекламний лист

2 лист – лист-повідомлення

3 лист – лист-запрошення

Тему та зміст листа продумайте самостійно.

Надіслати на пошту eapanch008@gmail.com


Урок 16.11.20
Створити інформаційний бюлетень «Алгоритм дій, якщо ваш ПК інфіковано вірусом».

Урок 09.11.20
 Практичне завдання 

1. Аналіз веб-трафіку з використанням онлайн-сервісів

·        https://speedtest.net.ua/ua

·        https://2ip.ua/ru/services/ip-service/speedtest

 2. Створимо VPN за допомогою сервісу







Урок 19.10.20
Тема: Керування механізмами захисту. Виявлення атак. Захист периметра комп'ютерних мереж. Міжнародні стандарти інформаційної безпеки.
1. Переглянути презентацію.
2. Скласти конспект.
3. Пройти тест 
4. Підготувати повідомлення на одну з тем та надіслати на пошту eapanch008@gmail.com

Підготувати 

- визначити базові вимоги і засади;

- вказати завдання;

- вказати засоби захисту;

- основний зміст стандарту)

-         1 тема - Критерії безпеки комп'ютерних систем [Trusted Computer System Criteria (TCSC)].

-         2 тема - Європейські критерії безпеки інформаційних технологій [Information Technology Security Evaluation Criteria (ITSEC)].

-         3 тема - Федеральні критерії безпеки інформаційних технологій [Federal Criteria for Information Technology Security (FCITS)].

-         4 тема - Канадські критерії безпеки комп'ютерних систем [Canadian Trusted Computer Product Evaluation Criteria (CTCPEC)].

-         5 тема - Загальні критерії безпеки інформаційних технологій [Common Criteria for Information Technology Security Evaluation (CCI-TSE)].



Урок 12.10.20
Урок 1

1.Придумайте пароль самостійно та протестуйте пароль на рівень складності за допомогою сервісу

 https://zillya.ua/check-password

2. Створити пароль за допомогою Генератора випадкових паролів за допомогою сервісу

https://www.avast.ua/random-password-generator  

3. Організувати пошукову роботу «Двофакторна автентифікація». Дати відповідь на запитання:

-       Для чого потрібна?

-       Як налаштувати на смартфоні?

-       Переваги та недоліки.

Урок 2



Завдання: Ознайомитися з шифром Цезаря. Спробуйте зашифрувати повідомлення і надіслати однокласникам. Розшифруйте , отримані повідомлення.


Урок 05.10.20
1 група – стаття 182
2 група – стаття 361
3 група – стаття 361-2
4 група – стаття 362
Визначити перелік правопорушень, кримінальну відповідальність, повторне правопорушення і покарання.
Результат оформити в презентацію ( 1 слайд -1 стаття).
Домашнє завдання


Урок 28.09.20
Практичне завдання

1.     Здійснити пошукову діяльність на тему «ТОП-5 безкоштовних програм для оптимізації ПК».

Результат оформити у Word.

Написати короткий опис утиліти.

      Використовувати посилання на офіційний сайт.

      Вказати переваги та недоліки.

2.     Здійснити пошукову діяльність на тему «Безкоштовні утиліти для видалення вірусів та шкідливого ПЗ» (без встановлення)

Результат оформити за допомогою Word у спільну таблицю.

-         Описати одну утиліту.

-         Вказати офіційне посилання.

-         Вказати переваги та недоліки.

3. Організувати дослідницьку роботу на тему «Біометричні засоби захисту даних».

- дентифікація за голосом;

-  ідентифікація за відбитками пальців;

- ідентифікація за малюнком райдужної оболонки ока.

Домашнє завдання

Урок 21.09.20
Організуйте дослідницьку роботу на тему "Топ-10 шкідників мобільних гаджетів. Результат роботи оформити в презентацію.
Домашнє завдання

 

Урок 07.09

Інтерактивна гра "Основні визначення інформаційної безпеки"

Домашнє завдання:


Немає коментарів:

Дописати коментар